خبر

باز نمایش آثار برگزیده نخستین جشنواره هنرهای تجسمی پیامبر مهربانی

داوری افتخاری نخستین جشنواره را اساتید آقایان مجتبی آقایی، مصطفی اسداللهی، مسعود شجاعی طباطبایی، محمد علی بنی اسدی، عبدالرضا چارئی، عبداله حاجی وند و سرکار خانم معتمد اوحده دار بودند..

سال گذشته در اولین جشنواره داوران از میان بیش از 600 اثر دریافتی 40 اثر را انتخاب نموده و 24 اثر برتر، منتخب و وبه نمایشگاه راه پیدا کرد امسال مجدد آثار برگزیده به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص ) در نگارخانه بوستان گفتگو به نمایش در خواهد آمد.

دبیر نخستین جشنواره هنرهای تجسمی محمد(صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) پیامبر مهربانی، جلال عطارزاده است. جمع آوری و مدیریت آثار توسط سایت آرت انلاین انجام شد.

نتایج و اسامی برگزیده های در گروههای مختلف هنری تجسمی به شرح زیر است:

نقاشی: حمید صوفی، حمید رضا، علی رحیمی، سید مجتبی حجازی، سعید دولتی

گرافیک: محسن اکلیون، شهریار اسدی، پوریا رضایی، داوود قورچایی، مسلم علی محمدی

نقاشیخط: ملیحه سیف آبادی، علی آزاد، هادی هنردوست، سارا عطارزاده، مهدی نتاج

نگارگری: میر مهدی سیدی (سه اثر)، محدثه رضائیان، فرهنگ عاطفی
شاید این اولین باری باشد که آثار برگزیده یک جشنواره دوبار به نمایش در می آید نیت مسئولین برپایی این نمایشگاه این بوده که توجه مسئولین فرهنگی جامعه ایران اسلامی را به این جشنواره بیشتر جلب نماید تا برای اولین دوسالانه که با یک وقفه یک ساله از جشنواده پیشین بر گزار می گرد همدلی، همیاری و مساعدت بیشتری در باشکوه برگزارشدن آن نمایند . چرا که سال گذشته به اعتراف نمایندگان معاونت فرهنگی وزارت ارشاد داغ کمک به این جشنواره بر دل برخی از مسئولین ماند.
امید واریم که اولین دوسالانه با شکوهی در خور نام عزیز پیامبر مهربانی حضرت محمد(صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) برگزار گردد و این مهم نیاز به مساعدت همه نهادهای فرهنگی کشور دارد.
جا دارد از مساعدت رئیس ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران دکتر گیل آبادی، مدیریت محترم گالری شهرو بوستان گفتگو همچنین خانه هنرمندان و دیگر عزیزانی که مارا در شرایط سخت برپایی نخستین جشنواره در سال گذشته مدد رسان بودند تقدیر و تشکر نما ئیم
بازدید از آثار منتخب در سایت اختصاصی جشنواره هنر های تجسمی پیامبر مهربانی
http://www.muhammadfestival.com/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا