خبر

کتاب پدران مهربان سرزمین من

چه مقدار مایل هستید در این کتاب مشارکت داشته باشد

علاقه مند هستم شرکت کنم
سعی می کنم شرکت کنم
حتما شرکت می کنم
من شرکت کردم

متشکریم از همیاری این تعداد عزیزان

امتیاز کاربران: 4.25 ( 1 رای)

جلد نخست کتاب «پدران مهربان سرزمین من»
هدیه ای بیاد ماندنی و ماندگار برای  تمامی پدران  شما می توانید  با  ارسال عدد 110  به شماره سامانه  پیامکی انتشارات عزیزستان  ( شماره ۳۰۰۰۷۶۱۸۸۰  ) علاقه مندی خود را به حضور در این کتاب اعلام  وبا  نگاشتن مطلب نام  یاد و خاطر  پدر خود را برای همیشه در این کتاب ثبت کنید .
شیوه  و مزایای مشارکت :
شما با  مشارکت در تو لید این کتاب ، علاوه بر شرکت در این حرکت فرهنگی ، نامتان به عنوان نویسنده در این کتاب، ثبت خواهد شد  ، انتشارات عزیزستان نیز معادل مبلغ پرداختی شما ، از همین کتاب تقدیم حضورتان خواهد کرد. مبلغ قابل پرداخت به ازای هر صفحه ، ۵۰/۰۰۰ تومان می باشد و حداکثر از هر نویسنده 2 صفحه (1 برگ) مطلب چاپ خواهد شد.

در گاه پرداخت اینترنتی عزیزستان :https://idpay.ir/azizestan
هنگام واریز مبلغ در فرم واریز درج نمائید کتاب( پدران مهربان ) این امکان وجود دارد که عکس شما  به عنوان نویسنده مطلب (یا   عکس پدری که در وصف او نگاشته شده ) چاپ شود در صورت تمایل یک عکس 6×4 پرسنلی  از خود یا پدر ارجمندتان را نیز به همراه متن خود ارسال نمائید.
توضیحات: در صورت بروز هر گونه مسأله در روند ارسال مطالب، می توانید با استفاده از آدرس bookazizestan@gmail.com و یا از صفحه تماس با ما، استفاده نمایید. همچنین با ارسال عدد 100 به سامانه پیامکی ما به شماره ۳۰۰۰۷۶۱۸۸۰ ، با شما تماس گرفته خواهد شد. در صفحات مجازی هم می توانید مارا با شماره ۰۹۳۵۴۰۸۲۱۸۹ دنبال کنید

این ویدئو را هم ببینید

https://www.aparat.com/v/WRxur/%D9%BE%D8%AF%D8%B1

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا