خبر

تشکر نامزد مستقل انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

هرچند به مجلس راه پیدا نکردم، اما این موضوع ذره ای از عزم و اراده من در پیگیری موضوعاتی همچون تصویب قانون تعارض منافع ، آموزش و پرورش و فرهنگ و هنر که برای آن ها در مجلس برنامه داشتم، کم نخواهد کرد .

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام

دوستان و همراهان عزیز

اکنونن پس از پایان شمارش آرا و دو مرحله ای شدن انتخابات لازم می دانم از صمیم قلب از تک تک شما عزیزان که با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بار دیگر لطف و محبت خود را به افکار و اهداف اینجانب به نمایش گذاشتید ، تشکر و قدردانی نمایم.

حضور مهربانانه شما در این انتخابات، نشان از همیاری و مودت با کسانی هست که آنها را می شناسید و اعتقاد دارید می توانندبه یاری خدا کار خیری انجام دهند و به یقین، این حضور آگاهانه، نقشی اساسی در برون رفت از مسائل و دشواری های امروز گشورمان خواهد داشت.

همچنین، از دوستان و بستگان شریف و محترمتان که به من رای دادند و به من اعتماد کردند، تشکر و قدردانی می کنم. هرچند به مجلس راه پیدا نکردم، اما این موضوع ذره ای از عزم و اراده من در پیگیری موضوعاتی همچون تصویب قانون تعارض منافع ، آموزش و پرورش و فرهنگ و هنر که برای آن ها در مجلس برنامه داشتم، کم نخواهد کرد .

من همچنان به عنوان یک عضو فعال جامعه، در تلاش خواهم بود تا در مسیر تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، گام بردارم و در این مسیر، از یاری و همراهی شما عزیزان، استمداد می طلبم. لذا این گروه با هر تعداد از عزیزان که باقی بمانند فعال خواهد بود و تلاشهای خود را در این زمینه همینجا به اشتراک خواهم گذاشت .
همچنین در پایگاه اینتر نتی عزیزستان  ( https://azizestan.com/azizestan-comp3061/)امکانی فراهم گردیده تا در صفحه دوری از بدی  ودعوت به خوبی ها  شما عزیزان پیشنهادات و انتقادات خود را  در خصوص مسائل مختلف خصوصا شهر تهران مطرح نمائید تا من به یاری خدا  از طریق ارتباط با نمایندگانی که وارد مجلس می شوند در جهت پی گیری آنها اقدام نمایم .

در این دوره جدید ما نباید نمایندگان را به حال خود واگذاریم  خصوصا نمایندگان تهران را،  باید از آنها مطالبه گری کنیم و آنها را مجبور به پی گیری درخواست های بحق خودمان کنیم .

در پایان ازتمامی  عزیزانی که بصورت مجازی و حضوری در تبلیغ اینجانب مشارکت داشتند تشکر می نمایم ، همچنین قدر دانی می کنم  از دست اندر کاران تهیه فهرست حامیان رسانه و هنر انقلاب اسلامی / ائتلاف بزرگ خادمین ملت /جنبش مردمی اصلاحات انقلابی /متخصصین ترازانقلاب اسلامی / کانون پیشرفت ایران اسلامی که با درج نام اینجانب در لیستهای خود بنده را مورد حمایت قرار دادند .

و تشکر ویژه می نمایم از آقایان مهندس درمان /دکتر محمد طرلانی / دکتر خسرو حسنلو / دکتر محمد مهدی مومنی ها برای راهنمایی ها و حمایت های مهربانانه ای که در جریان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  داشتند .

با امید به آینده ای روشن و پربرکت برای ایران اسلامی

ارادتمند شما
جلال عطارزاده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا