خبر

برگزیدگان نخستین جشنواره عکاسی «چادرهای آسمانی» معرفی شدند

­­­­

برگزیدگان نخستین دوره جشنواره عکاسی مردمی و تخصصی چادرهای آسمانی معرفی شدند.
به گزارش ستاد خبری نخستین جشنواره چادرهای آسمانی، جلال عطارزاده، دبیر این جشنواره با اعلام خبر گفت: در مجموع یک هزار و 118 اثر از سوی 604 شرکت­کننده دریافت شد که هیئت داوران این جشنواره پس از ارزيابي و بررسي دقيق 435 اثردريافتي از 263 عکاس را در بخش عمومی و 683  اثر از341 عکاس را در بخش حرفه­ای اعلام کردند.

وی افزود: در بخش عکاسی تخصصی به ترتیب:

حمیدرضا بازرگانی رتبه اول    مهدی حسین خانلو، رتبه دوم   سامان خدایاری رتبه سوم جشنواره را کسب کردند.

عطارزاده با اشاره به معرفی پنج برگزیده در بخش عکاسی مردمی اظهار داشت: در این بخش نیز بدون رده­بندی و به ترتیب حرف الفبا، اسماء ابراهیمی، عارفه احمدی، الهه کاظمی اسفه، مهدی محمدپور و شیما محمدی­پور به عنوان برگزیدگان این بخش شناخته شدند.

به گفته دبیر سابق شورای گرافیک سازمان صداو سیما، در این دوره هیئت داوران جشنواره از میان آثار داوری شده مجموعا 80 اثر از 72 هنرمند را براي برپایی نمايشگاه عکاسی چادرهای آسمانی معرفی کرده­اند، که این آثار به زودی در یکی از گالری­های­ معتبر تهران به نمایش عمومی در می­آید.

وی اضافه کرد: افشین شاهرودی، مجتبی آقایی و بابک فروتنی اعضای هیئت داوران نخستین دوره این جشنواره هستند که کار ارزیابی آثار را بلافاصله پس از پایان مهلت فراخوان شروع کردند.

دبیر جشنواره چادرهای آسمانی درباره اعطای جوایز برگزیده نیز یادآور شد: همچنانکه قبلا نیز اشاره شده، همه جوایز دو بخش این جشنواره بالغ بر 100 میلون ریال ( ده میلیون تومان )است که توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی تامین شده و این جوایز در مهرماه طی مراسمی با حضور مسئولان  معاونت اجتماعی به برگزیدگان و برندگان تقدیم می­شود.

وی در ادامه گفت: در شکل­گیری نخستین دوره این جشنواره ارزشی که به یاری خدا و لطف تمام همراهان و شرکت خوب هنرمندان و علاقه­مندان به عکاسی به پایان رسید، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی داشت و اگر حمایت­های این معاونت نبود موفق به برپایی این جشنواره نمی شدیم، از این رو لازم است از سردار منتظرالمهدی و همکارانشان تشکر ویژه نمایم و امیدوارم در ادامه فعالیت­های فرهنگی در این زمینه بیش از پیش یاری­رسان ما باشند تا آثار برگزیده  هنرمندان شرکت­کننده در این جشنواره به شکلی شایسته و به گونه­های متفاوت چون نمایشگاه و چاپ کتاب در معرض دید و دسترس علاقه­مندان قرار بگیرد.

وی همچنین با اشاره به هجمه­ رسانه­های بیگانه به جشنواره، از کلیه رسانه­ها، نهادهای فرهنگی و هنرمندان مددرسان بویژه سازمان صدا وسیما، خبرگزاری­ها، روزنامه­ها و معاونت اجتماعی شرکت مترو تهران قدردانی کرد.

این مدرس هنر دانشگاه شریعتی، در پایان تاکید کرد: دبیرخانه جشنواره چادرهای آسمانی با قدردانی از همه عزیزانی که در شکل‌گیری، اطلاع‌رسانی و مراحل بعدی این جشنواره مساعدت و همکاری کردند، آماده دریافت نظرات و پیشنهادات در خصوص برگزاری دومین جشنواره چادرهای آسمانی است و هموطنان عزیز می‌توانند نظرات خود را در پایگاه اینترنتی عزیزستان به نشانی اینترنتی info@. azizestan. Com

-www. azizestan. Com

صفحه اختصاصی چادرهای آسمانی درج کنند.

 

 

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

  1. چرا به روال تمامي جشنواره ها اسمي راه يافته گان به نمايشگاه را اعلام نمي كنيد؟

     
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      باسلام به شما دوست عزیز کارهای انتخابی برای نمایشگاه مشخص گردیده اما برای اعلام رسمی باید مقدمات و کیفیت عکسهای انتخاب شده برای چاپ بررسی گردد . و این اعلام در روز اختتامیه صورت خواهد گرفت . موفق باشید و ممنون از پیام شما

       
  2. سلام وقت بخیر. بسیارعالی .فراخوان بسیارخوبی بود.امیدوارم همیشه موفق وسربلندباشید.داوری اثارتخصصی بسارخوب و عالی برگزارشده؛فقط داوری مردمی کاش با دقت بیشترانجام می شود .به نظرمن عکس های بسیاربهتری در بخش مردمی فرستاده شده بود…ولی خوب باید به نظر داورها احترام گذاشت واز خداوند آرزوی موفقیت های بیشتر برای داوران عزیز خواهان بود.

     
  3. سلام
    راه یافتگان به این نمایشگاه خودشون مطلع هستن از اینکه عکس شون راه پیدا کرده یا نه؟

     
  4. با سلام و خدا قوت
    ضمن تشکر از بذل توجه عزیزان به حجاب برتر باید عرض کنم که ای کاش در بخش جشنواره مردمی تصاویری را انتخاب می کردید که بطور اتفاقی گرفته شده و بیانگر واقعیت ارزش حجاب با چادر باشند نه اینکه مختص جشنواره و بطور نمایشی گرفته شده باشند بهرحال یادمان باشد هزینه این گونه مسابقات هم از بیت المال تأمین شده و حق الناسی است که باید به دقت آن را هزینه کرد .
    سپاسگزارم

     
  5. ای کاش و صد تا ای کاش احترام به کاربران سایت تان را از سایت های به قول شما … یاد می گرفتید و اجازه نمی دادید تا دیدگاه کاربران نسبت به کارهایی که در سایه چتر گسترش فضای معنویت در جامعه افسار گسیخته و غرق در فساد زنان و دختران بی حیا و بی عفت و بی غیرتی مردان و جوانان بی انگیزه می دهید ، دچار شک و تردید شود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      سلام دوست عزیز ممنون خواهیم شد مطلب خود را بیشتر توضیح دهید و در باره احترام به کار بران چه نکته ای مورد توجه قرار نگرفته است

       
  6. با سلام و خسته نباشید
    عذر میخوام عکس های انتخابی رو چه جوری باید به دست شما برسونیم؟ عکس من هم جزو عکسهای انتخابی احتمالا برای نمایشگاه بوده و با منزل تماس گرفتین اما پیامکتون برای من نیومده و من از روندش بی خبرم. متشکرم

     
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      سلام
      به آدرس ایمیلی که در خبر درج شده و با توجه به توضیجات ارائه شده ارسال نمائید

       

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا