خبر

افتتاح نهمین نمایشگاه پوستر مهربانی

امتیاز کاربران: 4.35 ( 1 رای)

 

   ….T.   ….نمایشگاه گروهی پوستر مهربانی همزمان باایام میلاد حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم، در گالری فرهنگسرای اندیشه گشایش یافت.

نهمین نمایشگاه سالانه پوستر مهربانی با 40 اثر از مجموعه پوسترهای دانشجویان و هنرمندان گرافیست در گالری فرهنگسرای اندیشه گشایش یافت.

افتتاح نهمین نمایشگاه پوستر مهربانی

صبح روز پنجشنبه گالری اندیشه شاهد حضور علاقه مندان به مهربانی. برای افتتاح نمایشگاه پوستر مهربانی بود.در این مراسم دبیر نمایشگاه ضمن تشکر از هنرمندان و شرکت کنندگان. و ضمن اشاره به تاثیرات مهم برگزاری چنین نمایشگاه هایی که بار معنوی -اخلاقی وفرهنگی مثبتی را دارد. و به بهتر شدن حال هوای روحی جامعه کمک فراوانی میکند. افزود هر یک از حاضرین در این نمایشگاه چه آنها که کار ارسال کردند و آثارشان به نمایش در آمده و چه حاضرین برای مراسم افتتاحیه همه از پرچم داران مهربانی در جامعه ما هستند.

جلال عطارزاده دبیر نهمین نمایشگاه گروهی مهربانی اعلام کرد، با برنامه ریزی خوب مدیریت فرهنگسرای اندیشه و گالری اندیشه بخشی از آثار دوره های قبل نیز به همراه آثار جدید به نمایش گذاشته شد .

وی افزود به دلیل شرایط خاص و عدم دسترسی آسان دبیر خانه نمایشگاه و هنرمندان. در خصوص اطلاع رسانی های لازم برای فر اخوان نهمین نمایشگاه مهربانب نتوانستیم شاهد دریافت آثار مورد انتظار باشیم. اما به یاری خدا در شرایط موجود این نمایشگاه را بر پا نگه داشتیم تا به یاری خدا در سالهای بعد در شرایط بهتر و مناسبتری هنر مندان بتوانند در این رخ داد فرهنگی و هنری شرکت کنند .

نمایشگاه پوستر مهربانی

نمایشگاه از 21تا 28 مهر برای بازدید عموم بر پا خواهد بود.

مراسم اختتامیه نهمین نمایشگاه پوستر مهربانی روز یکشنبه 22 آبان در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد و طی این مراسم گواهی شرکت ، لوح هنرمند مهربان و امتیاز استفاده از شرایط کار فضای اشتراکی پالن به هنرمندان برگزیده این دوره اهدا خواهد شد

لازم به ذکر است منتخبی از آثار این دوره تا روز 22 آبان روز جهانی مهربانی. در گالری گذر داخلی فرهنگسرای اندیشه در معرض بازدید علاقه مندان خواهد بود

همزمان با افتتاح نمایشگاه از سوی ریاست محترم فرهنگسرای اندیشه با اهدا هدیه نقدی از پنج هنرمند جوان تقدر شد .

دبیر نمایشگاه :جلال عطارزاده

مسئول کمیته داوری نهمین دوره نمایشگاه پوستر مهربانی: استاد مصطفی خزایی

داوران نمایشگاه : اشکان قازانچای ،سید محمد یاسینی ، علی قسمتی


گالری اندیشه : خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه)، فرهنگسرای اندیشه
ساعت بازدید ۹ صبح تا ساعت ۱۹ 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا