خبر

برگزاری دومین نمایشگاه پوستر اخلاق و مهرورزی

 نمایشگاه پوستر «اخلاق و مهرورزی» به مناسبت ایام ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)  شنبه 5 دی ماه با حضور جمعی از استادان و دانشجویان هنر در فرهنگسرای اندیشه گشایش  خواهد یافت.

در این نمایشگاه 20 پوستر با عنوان «17 ربیع الاول روز اخلاق و مهر ورزی » به نمایش درخواهد آمده  ،که در آنها با استفاده از رنگ و ترکیب بندی­ های جذاب و بهره­ گیری از فرم ‌ها و نقوش تزئینی ایرانی و اسلامی سعی شده است تا مفهوم مهروزی منتقل شود.

جلال عطارزاده  مسئول بر پائی این نمایشگاه که هم زمان دبیری نخستین جشنواره پیامبر مهربانی را  عهده دار است  با اشاره به اهمیت ترویج روز اخلاق و مهروزی تاکید کرد: در دورانی که دشمنان با تبلیغاتی گسترده  دین اسلام   را مظهر خشونت و نامهربانی  معرفی می کنند و مسلمانان را تروریست ، باید با بر پایی چنین نمایشگاه ها و حرکت های فرهنگی و هنری  اهمیت اخلاق و مهروزی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی را به جوانان سراسر دنیا  یادآوری کرد. تا چهره زیبا و مهربان پیامبر رحمت بیش از پیش معرفی گردد .

دومین نمایشگاه «اخلاق و مهروزی» که به همت انتشارات عزیزستان  از شنبه 5 دی ساعت 17   با حضور ریاست محترم فرهنگسرای اندیشه جناب آقای نوروزی  ، اساتید هنر مندان و علاقه مندان  گشایش  خواهد یافت در این نمایشگاه آثار :  فاطمه شاهسون – مینا صادقی – فائزه ظهیری – معصومه اکبری – پرنيا ابراهيم نژاد – سوده باقري –حديثه بخشي مقدم – مليکا رستمي – ميترا زبر جدي ساجدي – پرستو زورقي – بهنوش سلطاني – فاطمه سميعي پنجي – هانيه کرمي دهلان – شيرين کرمي – نغمه کنعاني – فاطمه  مهدوي – مریم نقوی – کلثوم آفتاب و جلال عطارزاده   بر روی دیوار های گالری  اندیشه  در معرض نگاه  مهربانانه  دوستداران  و علاقه مندان به اخلاق و مهر ورزی قرار خواهد گرفت   و تا روز پنجشنبه 10 دی  94   میزبان بازدیدکنندگان  از این نمایشگاه خواهد بود .
گفتنی است  چهار سال است نمایشگاه پوستر با موضوع مهربانی در ایام هفته وحدت با مساعدت مدیریت محترم فرهنگسرای اندیشه  بر گزار می گردد
فرهنگسرای اندیشه  واقع در :تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه، فرهنگ سرای اندیشه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا