خبرگالری

تقدیر از هنرمندان با مهر کربلا

در مراسم پایانی  نمایشگاه پوستر اخلاق و مهربانی با مهر کربلا از هنرمندان تقدیر شد

در این مراسم ابتدا جلال عطارزاده مسئول برپایی این نمایشگاه ضمن تشکر از هنرمندانی که به مناسبت 17 ربیع الاول برای این نمایشگاه اقدام به  ارسال اثر  نموده  بودند تشکر و قدر دانی نمود  واشاره نمود  این نمنایشگاه را به بهانه ای  جذاب برای گسترش فرهنگ مهربانی در جامعه امروزی دانست و از هنرمندان حاضر دعوت نمود تا برای سومین نمایشگاه از هم اکنون اقدا م به ایده پردازی نمایند وی با اشاره به اینکه در ادامه ثصمیم بر این است از حاصل این نمایشگاه در مناسبتهای مختلف و اماکن عمومی به نمایش گذاشته شود .
پس از ایشان استاد رویایی در تجلیل از هنرمندان شرکت کننده و تقدیر از حرکت خوب جوانان با پرداختن به این موضوع قدر دانی نمود و سفارش به  مشارکت آنها در سالهای بعد را داشت . همچنین استاد طاهری ضمن اشاره به قوت و توانمندی  دانشجویان در برگزاری این نمایشگاه از تلاش آنها تشکر و آرزوی  موفقیت بیشتر انها را نمود .
در این مراسم به تعدادی از شرکت کنندگان خاضر از دوره قبل این نمایشگاه لوح تقدیر اهدا شد و به  هر یک از  هنرمندان صاحب اثر یک مهر کربلا  به نشان قدر دانی حضور شان در این نمایشگاه از سوی مسئول برپایی نمایشگاه اهدا شد . همچنین از سوی فرهنگسرای اندیشه به تمام  شرکت کننئگان هدیه فرهنگی تقدیم شد
در این مراسم از مدیریت  گالری اندیشه سرکار خانم نوروزی  تقدیر و تشکر گردید .

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا