خبر

جذب خبر نگار مهربان و مهربانو

دعوت پایگاه اطلاع رسانی عزیزستان از مهربانوان و مهربانان  به منطور جذب خبر نگار افتخاری

درایران باستان به جای واژه های “خانم” و “آقا” که ریشه ی مغولی دارد اجداد خوش سلیقه ی ما به زن “مهربانو” می گفتند یعنی کسی که مهر آفرین است.وبه مرد “مهربان” می گفتند به معنای نگهبان مهر از این رو ما نیز در این پایگاه اطلاع راسانی سعی داریم از این دو واژه بیشتر استفاده کنیم تا در فرهنگ واژگان ما جای اصلی خود را پیدا کند


عزیزستان، مدینه فاضله آرمان شهر یا Utopia ایست که همه در آن با یکدیگر مهربانند. پسوند همه اسم ها، «عزیز» است. مثل: راننده عزیز! معلم عزیز! و … انسان آرمانی این شهر نیز «عزیزآقا» نام دارد. او به همراه همسرش (عزیزخانم) و فرزندانش (عزیزک و عزیزچه) راوی داستان هایی از عزیزستان است که در واقع برگرفته از اتفاقات روزمره ماست؛ لیکن با رویکردی راه گشا که برای همه مسائل و دغدغه های زندگی شهری، راه حلی مناسب و عزیزستانی ارائه می کند. در دهه ۸۰، کتاب قصه های عزیزآقا به قلم جلال عطارزاده منتشر شد و خوشبختانه توانست موج وسیعی در سراسر کشور درباره فرهنگ مهربانی ایجاد نماید.

پایگاه اطلاع رسانی عزیزستان از سال ۱۳۸۲ با نیت گسترش فرهنگ مهربانی شروع به فعالیت نموده و طلایه دار شعار «مهربان باشید» است. هم چنین در سال ۱۳۸۹،این پایگاه به منظور گسترش هرچه بیشتر فرهنگ مهربانی اقدام به تاسیس انتشارات عزیزستان با کسب مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمود و تحت عنوان اولین ناشر با رویکرد مهر و مهربانی به فعالیت فرهنگی پرداخته است.

عزیزستان در ادامه فعالیت های خود موفق شد به صورت متوالی هست نمایشگاه پوستر مهربانی را از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۰ با همکاری فرهنگسرای اندیشه برپا نماید که هشتمین نمایشگاه نیز هم اکنون در گالری اندیشه در معرض دید علاقه مندان است .

اینک پایگاه اطلاع رسانی  عزیزستان در نظر دارد با رویکرد همه گیری مهربانی فعالیت تازه ای را آغاز نماید و پرچم مهربانی را در تمامی خانه ها ، محله ها و شهر های ایران به دست  هم وطنان عزیز بر پا و افراشته تر نگاه دارد ، از این رو از علاقه مندان به گسترش فرهنگ مهربانی که علاقه به فن خبر نگاری دارند دعوت می نماید تا با این پایگاه اطلاع رسانی مهربانی به عنوان خبر نگارافتخاری همکاری نمایند .

علاقه مندان به همکاری در این زمینه  نام خود را همراه با عنوان ( من خبرنگارم )به شماره ۳۰۰۰۷۶۱۸۸۰ ارسال نمایند تا فرم ثبت نام خبر نگار افتخاری برایشان ارسال گردد .

شرایط پذیرش :

  •  طابعیت ایرانی
  • متولدین ۱۳۸۵ به بعد
  • توانایی عکاسی
  • توانایی نگارش
  • توانایی گزارشگری
  • علاقه مند به گسترش فرهنگ مهربانی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا