خبر

جشنواره ” زوج خوشبخت” در بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، مریم مهرور، امروز ۱۰ مرداد، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته ازدواج از 12 مرداد آغاز و تا 18 ادامه دارد و طی این هفته حدود 23 برنامه شاخص در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌هایی چون اردوهای گردشگری، کمپین‌ها، جشنواره و نمایشگاه‌ها در این هفته، تصریح کرد: شعار هفته ازدواج امسال «ازدواج ساده، مهربانی مفصل» است.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: شاخص ترین برنامه در هفته ازدواج برگزاری جشنواره “زوج خوشبخت” است که 16 مردادماه جاری در مرکز استان برگزار شده و از تعدادی از خادمین ازدواج و زوج‌های ویژه تجلیل می‌شود.

مهرور با اشاره به اینکه نمایشگاه ازدواج نیز از 15 مردادماه به مدت پنج روز برپا می‌شود، افزود: با پیگیری‌های بسیار، توانستیم مجوز افتتاح یک مرکز مشاوره ازدواج دیگر را دریافت کنیم و 12 مردادماه دومین مرکز مشاوره ازدواج را در استان افتتاح خواهیم کرد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰ سمن در سطح استان، تصریح کرد: از این تعداد 27 سمن فعالیت خاص و ویژه دارند و یک سمن از خراسان جنوبی نیر توانست ابتدای سال جاری به ثبت ملی برسد.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هم اکنون 12 بانک در استان وام ازدواج را در اختیار جوانان قرار می‌هند.

بر گرفته از www.jamaran.ir

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا