خبر

اجرای پویش ضیافت مهربانی ماه رمضان در استان قزوین

اجرای پویش ضیافت مهربانی ماه رمضان در استان قزوین

ضیافت ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دهباشی پور، مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و لزوم تأمین نیازمندی‌های خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی، برای بهره مندی از ظرفیت خیران نیکوکار و نوع دوست استان، ضیافت مهربانی رمضان در استان قزوین اجرا خواهد شد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت خیران، شرکت‌ها و کارخانه‌های استان. در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به جامعه هدف سازمان از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

دهباشی پور از خیران و مردم نوعدوست استان برای مشارکت در این پویش خواست. از طریق شماره حساب:۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شماره کارت مجازی: ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ و شماره شبا: ۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ برای واریز کمک‌های نقدی اقدام کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تأکید کرد: مهمچنین مردم می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود شامل بسته‌های مواد غذایی و البسه را به اداره‌های بهزیستی شهرستان‌ها، بخش‌ها و موسسه‌های خیریه تحت پوشش بهزیستی در استان قزوین تحویل دهند تا در اسرع وقت میان خانواده‌های نیازمند تحت پوشش توزیع شود.منبع: خبرگزاری صداوسیما

بیشتر بخوانید:

“درخواست مادری مهربان برای دختر کوچکش”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا