خبر

فرهنگسرای مهر ویژه برنامه‌ «کوی مهربانی» را برگزار می‌کند

بسم الله الرحمن الرحیم . شکر خدا این روزها همه به مهربانی روی خوش نشان می دهند با خبر شدیم که فرهنگسرای مهر ویژه برنامه کوی مهربانی را برگزار می کند و ما طبق وعده ای که با شما مهربانان داریم هر کجا که سخنی از مهر و مهربانی هست حاضر می شویم و برای شما خبرش را در این پایگاه درج می کنیم .خبر از این قرار است :

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ سعید رنجبریان رييس فرهنگ‌سرای مهر با تشريح ويژه برنامه « کوی مهربانی » كه در قالب‌هاي فرهنگي، هنری، مذهبی، علمی و اجتماعی اجرا مي‌شود، گفت: از جمله اهداف و ماموريت اين ويژه برنامه‌ بررسی فرهنگ مهربانی در جامعه، اثرات فرهنگ مهربانی در فرد و جامعه، تمرین آداب و مهارت‌های مهربانی ، فراهم آوردن زمینه‌های گسترش فضائل اخلاقی در جامعه، ايجاد شور و نشاط در ميان شهروندان، الگوسازی برنامه‌های فراگیر جریان‌ساز، محتوامحور با اثرگذاری بالا بر مخاطب است.

وي در ادامه از برپايي 11 غرفه‌ فرهنگی، هنری از جمله پازل مهربانی، راه‌های مهربانی، رادیو مهربانی، عکاسی، پازل ایران، ترافیک محله ما، نگارگذر خبر داد و افزود: ویژه برنامه کوی مهربانی پنج‌شنبه هر هفته ، از ساعت 17 الی20 و تا پایان فصل تابستان در بوستان 22 بهمن برگزار خواهد شد. همچنين اجرای نمایش میدانی، برگزاری مسابقات متنوع ویژه خانواده‌ها و… از ديگر بخش‌های ویژه برنامه‌ « کوی مهربانی » است.

علاقه‌مندان برای شركت در اين ویژه برنامه مي‌توانند به بوستان 22 بهمن واقع در؛ خانی آباد نو، بلوار میلاد، روبروی آتش‌نشانی مراجعه كنند و برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌ تلفن‌: 55033900 بگيرند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا