خبر

مهربان باشیم با فراموش نشدنی ها

جلال مقامی معتقد است از وقتی سکته کرده، فراموش شده است با این حال دوست ندارد از کسی چیزی بخواهد؛ پس این بار ما صدای او می‌شویم و فریاد می‌زنیم، آهای آدم ها! جلال مقامی را فراموش کرده اید؟

دوبلور باسابقه کشورمان در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار بخش رسانه ایسنا درباره حال عمومی این روزهایش می‌گوید: خدا را شکر خوبم، ولی دو سال است که هیچ کاری انجام نداده ام و در خانه ام، چون مریض احوالم. دیگر نمی‌توانم کار کنم. الان بیش از دو سال است که هیچ کاری انجام نداده ام. چند سال پیش به دلیل سکته مغزی دیگر تعادل سابقم را نداشتم و سال گذشته زمین خوردم و پایم شکست. الان هم با کمک واکر راه می‌روم.

مجری برنامه قدیمی «دیدنی ها» که در کرج زندگی می‌کند، درباره اینکه آیا خواسته‌ای از مسوولان دارد؟ خاطرنشان می‌کند: کسی به دیدنم نمی‌آید، البته انتظاری هم ندارم، راه دور است و همه گرفتار هستند. خواسته‌ای ندارم. به هر حال کسی که دو سال کار نکرده طبیعی است که دستش پر نباشد. من نمی‌خواهم به کسی رو بیندازم و خودم را بشکنم که آهای آدم‌ها به من کمک کنید. به هر حال قسمت ما هم اینطور بوده و من از هیچکس انتظاری ندارم. ان شاءالله که همه سلامت باشند.

جلال مقامی که ۶۳ سال برای تلویزیون، واحد دوبلاژ و رادیو کار کرده است، تصریح می‌کند: همین که سکته کردم، فراموش شدم و بعد از مدت‌ها شما با من تماس گرفتید. آرزوی سلامتی دارم برای همه مردم و همین طور شما؛ ممنونم از اینکه هنوزم به فکر من هستید و حالم را می‌پرسید.

تیتر : عزیزستان
مطلب: برگرفته از سایت قطره

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا