خبر

نامه خواندنی یک معلم مهربان

.

نامه‌ای از یک معلم مهربان مدرسه‌ای در یکی از روستاهای اطراف اصفهان را بدون هیچ مقدمه‌ای با هم بخوانیم:

.

به نام خدا

سلام و عرض ارادت

شغلم معلمی است و آموزش دادن، آموزش دادن به دانش‌آموزانی که روستایی هستند و زحمتکش. دختر بچه‌های معصومی که بعد از ۲۷ سال خدمت به آن‌ها، باید بگویم بیشتر به من آموختند تا آموزش ببینند. درس زندگی عملی را، طعم زندگی همراه با فقر را، دست‌های کوچک پینه بسته را که بعد از یک تابستان کار و تلاش نمی‌تواند مداد و قلم را به خوبی لای انگشتانش قرار دهد.

این دخترهای کوچک دبستانی چیزهای زیادی را به من یاد داده‌اند، اینکه باید امیدوار بود. سال تحصیلی جدید شروع شده و حالا دوباره این عزیزان را با اشتیاق به استقبال می‌رویم. اما آن چه که هر سال برایمان دردآور است وضعیت نامناسب لباس، کفش، لوازم التحریر و … این بچه‌هاست. با توجه به اینکه زمستان هم نزدیک است واقعا سخت است دیدن دستان و انگشتان یخ‌زده‌ی پاهای کوچک این کودکان معصوم…”

با توجه به تحقیقات انجام شده نزدیک به ۵۰ دانش‌آموز در این مدرسه نیازمند کمک هستند. با برآورد انجام شده با ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود ان‌شاالله برایشان لوازم مورد نیاز را خریداری کرد. یاعلی

ما وسیله‌ایم برای نریختن آبرویی؛

برای دراز نشدن دستی؛

بعد معنوی این کمک‌ها تقدیم می‌شود به مظلوم عالم حضرت زهرا(سلام الله علیها)

شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۱۳۸۲۸۴۴۵۴

شماره حساب: ۰۳۰۹۶۶۹۳۰۹۰۰۷

شماره شبا: IR۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۳۰۹۶۶۹۳۰۹۰۰۷

به نام علی عسگری نزد بانک ملی

*در صورت عبور کمک‌ها از میزان درخواستی، مابقی صرف دیگر گزارش‌ها خواهد شد.

*تاکید می‌شود که”مقیت” نقش واسطه را بازی می‌کند بنابراین اگر خیرین خواهان کمک مستقیم و بدون واسطه به نیازمندان می‌باشند شماره تلفن ثابت خود را در قسمت نظرات قرار داده تا با آن‌ها تماس گرفته شود.

*دعا برای نیازمندان و بیماران را فراموش نکنیم لطفا.

منبع: moghit.ir

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا