خبر

نمایشگاه عکس های فؤاد تجریشی هنرجوی نوجوان

« فوآد تجریشی » متولد ۱۰ تیرماه ۱۳۸۳ در محله قلهک تهران است او در پایه ششم  دبستان ره یافتگان   مشغول به تحصیل است. فوآد از همان روزهایی که موبایل ها به دوربین عکاسی مجهز شدند، گاه و بی گاه با موبایل بزرگتر ها عکاسی می کرد. اطرافیان که علاقه او را به عکاسی دیدند دوربین عکاسی کوچکی در اختیار او گذاشتند تا تجربه های تازه تری به شکل جدی در زمینه عکاسی داشته باشد . نگاه هنرمندانه و دید متفاوتی که فواد در عکاسی نسبت به گروه سنی خود دارد نشأت گرفته از رشته تحصیلی برادر اوست. برادر فواد که چهار سال از او بزرگتر است در هنرستان ب تحصیل گرافیک می پردازد. برای برادرش هم عجیب است که او در چنین سنی جرأت برپایی نمایشگاه انفرادی را دارد.

انگیزه برپایی این نمایشگاه توسط معلم خلاقیت هنری وی استاد جلال عطارزاده در وی ایجاد شد. جلال عطارزاده درباره فوآد می گوید : او هیچ دوره عکاسی را سپری نکرده و عکاس حرفه ای نیست و از این رو نسبت به عکسهای او انتظار بالایی نمی رود اما بدون شک استعداد حرفه ای شدن را دارد. او با دید متفاوت در عکاسی نسبت به سنی که دارد، قصد دارد نگاه خلاقانه خود و زاویه نگاهش را در معرض قضاوت دیگران قرار دهد تا از نظرات آنها برای بهتر شدن کارش استفاده کند.

فوآد در این نمایشگاه 19 عکس به نمایش گذاشته که امیدوار است با فروش این عکسها کسب درآمدی هم داشته باشد.

افتتاحیه این نمایشگاه با سخنرانی مدیریت دبستان ره یافتگان  آقای محمد لاریجانی روز  شنبه 19 فروردین ساعت 16 در فرهنگسرایآفتاب بر گزار خواهد شد .
فر هنگسرای آفتاب واقع در تهران .خیابان دکتر علی شریعتی . روبروی دولت .خیابان امامزاده  واقع است . بازدید برای عموم همه روزه 9 صبح تا 18

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا