خبر
موضوعات داغ

نمایشگاه پوستر مهربانی افتتاح شد

نمایشگاه گروهی پوستر مهربانی همزمان باایام میلاد حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم، در گالری فرهنگسرای اندیشه گشایش یافت.

هشتمین نمایشگاه سالانه پوستر مهربانی با ۳۵ اثر از مجموعه پوسترهای دانشجویان و هنرمندان گرافیست در گالری فرهنگسرای اندیشه گشایش یافت.

عصر روز شنبه گالری اندیشه شاهد حضور علاقه مندان به مهربانی برای افتتاح نمایشگاه پوستر مهربانی بود در این مراسم دبیر نمایشگاه ضمن تشکر از هنرمندان و شرکت کنندگان و ضمن اشاره به تاثیرات مهم برگزاری چنین نمایشگاه هایی که بار معنوی -اخلاقی وفرهنگی مثبتی را دارد و به بهتر شدن حال هوای روحی جامعه کمک فراوانی میکند افزود هر یک از حاضرین در این نمایشگاه چه آنها که کار ارسال کردند و آثارشان به نمایش در آمده و چه حاضرین برای مراسم افتتاحیه همه از پرچم داران مهربانی در جامعه ما هستند .

جلال عطارزاده دبیر هشتمین نمایشگاه گروهی مهربانی اعلام کرد به دلیل شرایط کرونا سال قبل بازدید حضوری نداشتیم و امکان بازدید آثار دوره هفتم برای علاقه مندان در گالری فراهم نبود امسال با برنامه ریزی خوب مدیریت فرهنگسرای اندیشه و گالری اندیشه اثار هفتمین دوره نیز به همراه آثار جدید به نمایش گذاشته شد .

وی افزود به دلیل شرایط خاص کرونا و وضعیت اقتصادی موجود خصوصا برای هنرمندان و دانشجویان و هزینه های مربوط به چاپ و آماده سازی شاهد دریافت آثار مود انتظار نبودیم اما در شرایط موجود این نمایشگاه را بر پا نگه داشتیم تا به یاری خدا در سالهای بعد در شرایط بهتر و مناسبتری هنر مندان بتوانند در این رخ داد فرهنگی و هنری شرکت کنند .

نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۰ آبان برای بازدید عموم بر پا خواهد بود

هنر مندان این نمایشگاه :
سبا علیرضایی / غزال اصل سلیمانی / زهراباقری / شهریار اسدی / زهرا سادات هاشمیی نیا / زهرا دزیانی / صوناحیدری / پرستوذورقی
مهتاب سوری / زهره عزیزی / شهرزاد مطیع پور / سمانه محبی / فرناز کاویانی / فائزه نجفی مهیاری / آیدا امینی / شادی محمدی ریحانه علی بابایی / شهریار اسدی / نازنین صباغی

بخش جنبی نمایشگاه : مجید قادری / شهریار اسدی / محسن اکلیون / جلال عطارزاده

گالری اندیشه : خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه)، فرهنگسرای اندیشه
ساعت بازدید ۹ صبح تا ساعت ۱۹ آماده بازدید علاقه مندان به نمایشگاه پوستر مهربانی می باشد

گزارش تصویری نمایشگاه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا