خبر

کمک به آزادی زندانیان چهارمحال و بختیاری در قاب مهربانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان گفت: فراخوان نمایشگاه و فروش آثار هنرهای‌تجسمی با عنوان «قاب مهربانی» با همکاری مجموعه کافه گالری شهرکرد «نگارخانه آرته» برگزار خواهد شد.
محبوبه دمیا افزود: بخشی از عواید فروش آثار صرف آزاد سازی زندانیان غیر عمد و کمک به خانواده زندانیان خواهد شد.


وی درباره شرایط عمومی ارائه اثر در این فراخوان گفت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را درقالب نقاشی، خوشنویسی، تصویرسازی، حجم، نگارگری، هنر‌های دیجیتال و هنرهای‌سنتی (منبت و معرق‌کاری، سرامیک، میناکاری، قلم‌زنی و…) به دبیرخانه نمایشگاه ارائه کنند.
دمیا گفت: در موضوع و تکنیک و ابعاد اثر برای حضور در نمایشگاه و فراخوان قاب مهربانی محدودیتی وجود ندارد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۵ تک اثر و یا ۲ مجموعه از آثار خود را برای شرکت در فراخوان ارسال کند.
وی یاد آور شد: آثار خلق شده برروی کاغذ و مقوا باید درصورت انتخاب، بصورت قاب شده تحویل داده شوند، کار‌های روی بوم، نیازی به قاب ندارند.
مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری گفت: هنرمندان می‌توانند تصاویر آثار خود را به همراه (نام‌ونام‌خانوادگی، شماره تلفن‌همراه، مشخصات اثر و قیمت پیشنهادی) به شماره تماس (۰۹۱۳۸۸۰۴۷۸۴) در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا