خبر

گالری آفتاب روشنتر از همیشه خواهد بود

روابط عمومی  جشنواره پیامبر مهربانی اعلام کرد  نمایشگاه  نقاشی بخش  کودکان و نوجوانان  این جشنواره  ظهر روز پنج شنبه  29 بهمن به کار خود پایان خواهد داد  . جلال عطارزاده دبیر جشنواره پیامبر مهربانی   در رابطه با  احتتامیه  بخش کودک و نوجوان گفت

:
گالری آفتاب نمی دانست دیوارهای  سفیدش در هفته پایانی بهمن ماه شاهد چه آثاری خواهد بود  ، آثاری که با عشق کودکانه به بزرگترین راهنمای بشریت حضرت رسول اکرم حضرت محمد (صلی الله علیه وآله وسلم ) آفریده شده بود، تا با تمام کوچکی هنرمند و قاب تصویری کوچگتر از هر قاب  تصویر دیگر  فریادی به بلندای آسمان برآورد تا تمام جهانیان  صدای کودکانه و معصوم  او را در قالب یک اثر هنری دیده و پیام آن را بشنوند که من مسلمانم و پیامبری مهربان دارم و او آمده تا اخلاق  و مهربانی گم شده در عصر حاضر را به شرق وغرب این جهان بیاموزد و یاد آوری کند که دین اسلام دین مهربانی و برادری است . هرکه  جز، عشق ، محبت ، دوستی و مهربانی  با کودکان ، مظلومان و انسانهای  خیر خواه گفت  از پیروان پیامبراکرم حضرت محمد (صلی الله علیه وآله وسلم ) نبوده و در مقابل راه پیامبر قدم بر می دارد .
کودکان شرکت کننده در جشنواره پیامبر مهربانی با نقاشی های کودکانه خود  به زبان خط و رنگ و نقش گوشه ای از ارادت قلبی خود را به جشنواره پیامبر مهربانی هدیه کرده اند  .
ما برای این بخش  پیش بینی های وسیعتری کرده بودیم اما به دلیل نداشتن حامی مالی نتوانستیم  به شایستگی این بخش را برگزار کنیم ، به همین دلیل اطلاع رسانی خوبی صورت نگرفت و سازمانهای که در این خصوص می توانستند  کمک شایانی باشند مارا تنها گذاشتند . و تنها کاری که ما برای این بخش توانستیم به منظور قدر دانی از هنرمندان کودک و نوجوان انجام دهیم  بر گزاری نمایشگاه آثار منتخب  بود .
ما امید وار هستیم در دومین جشنواره هنرهای تجسمی پیامبر مهربانی   که به زودی فراخوان آن اعلام خواهد شد ، آنهایی که به هر دلیلی  ازاین قافله  یاری پیامبر اعظم عقب مانده اند به این جشنواره پیوسته و با دستی باز  و روی گشاده از دومین جشنوراه  هنرهای تجسمی  محمد (صلی الله علیه وآله وسلم )  پیامبر مهربانی  استقبال کنند تا خدای ناکرده  شرمنده  حضرت رسول اکرم حضرت محمد (صلی الله علیه وآله وسلم ) نشویم که چرا انهایی که برای بلند نگه داشتن  تعالیم دین اسلام قدم برداشتند را یاری نکردید  .
در انتها لازم می دانم ازریاست محترم فرهنگسرای آفتاب سرکار خانم ایمان پور و همچنین همکاران محترمشان  خانم داودی ، روابط عمومی سر کار خانم آبرون سرکار خانم شاهنواز مدیرت گالری آفتاب  تشکر و قدر دانی نمایم
همچنین از مدیریت سایت ارت آنلاین آقای محمود همتی  برای همکاری صمیمانه در کلیه مراحل بر گزاری این جشنواره تشکر و قدر دانی نموده وبرای همه آرزوی موفقیت و سربلندی  نمایم .

 پیرو  دعوت جلال عطارزاده  دبیر جشنوراره   پیامبر مهربانی در رابطه با حضور حامیان در دومین فراخوان  دبیرخانه جشنواره محمد (صلی الله علیه و آله وسلم ) پیامبر مهربانی از علاقه مندان به گسترش فرهنگ مهربانی دعوت می نماید جهت ارج نهادن به اهداف این جشنواره و مشارکت در تامین هزینه ها و جوایز، کمک های نقدی خود را به حساب جشنواره پیامبر مهربانی نزد بانک تجارت واریز نمایند.
بانک تجارت شعبه پیچ شمیران کد 257 جاری شماره 65798891 
بنام جشنواره محمد(ص) پیامبر مهربانی 
شماره شبا 
IR100180000000000065798891

 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام
    چه قدرجالب در این زمان ها کسانی که برای کاری برگزیده می شوند فقط می توانند کارهای بزرگی انجام بدهند. خوش به حال شما و هنرمندان کوچکی که دست چین شدید.
    ای دهنده قوت و تمکین وثبات
    خلق را زین بی ثباتی ده نجات
    اندرآن کاری که ثابت بودنی است
    قائمی ده نفس را که منثنی ست

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا