خبر

محمد علی کشاورز به حامیان مهربانی با پرندگان پیوست

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ابن سینا، در این دیدار استاد کشاورز در زمینه طرح “مهربانی با پرندگان” گفت: این کار، فعالیت بسیار پر زحمت و ارزشمندی محسوب می شود.اما در این طرح مهم می بایست مردم نیز با شهرداری همدل بوده و همکاری کنند تا اثر بخشی آن دو چندان و سبب ماندگاری شود و از این طریق عشق و علاقه خود را به آیندگان ثابت کنند.

وی ضمن اشاره به موضوع بحران آب در ادامه از صدا و سیما نیز خواست تا در راستای روشن شدن اذهان عمومی و ایجاد حساسیت بیشتر شهروندان، نسبت به مسائل محیط زیستی با ارایه بر نامه های مناسب و تبلیغات فراگیر بیشتر در این راه فرهنگسازی کند.

کشاورزدر بخش دیگری از صحبت هایش ضمن دعوت از هنرمندان برای راه اندازی کمپین حمایت از این پرندگان، خطاب به شکار بی رویه در ایران توسط شکارچیان هشدار داد و افزود: در مملکت اسلامی ایران که ما مسلمانان ملزم به رعایت اصول و قواعد اسلامی و قرآنی هستیم ، باید بدانیم همان گونه که ما مخلوق خداوند محسوب می شویم، حیوانات و پرندگان نیز جزیی از آفریده های خداوند به شمار می آیند و گرفتن جان آن ها و شکار کردنشان ،بر خلاف امر خدا و رسول او محسوب می شود.

استاد محمد علی کشاورز ،سخنانش را با آرزوی این که مردم به آبادانی و سرسبزی میهن اسلامی کمک کنند و سرمایه های طبیعی و حیاتی آن را هدر ندهند به پایان برد.

در پایان این دیدار صمیمانه چند بلبل توسط ایشان به صورت نمادین آزاد شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا