خبر

تهیه ویلچر از درهای بطری با مهربانی

پویش مهربانی ادامه دارد | درهای بطری ۳۰ دستگاه ویلچر شد

همشهری آنلاین- راحله عبدالحسینی: «مجید محمدی» رئیس اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه ۷ با اعلام این خبر گفت: «طرح پویش مهربانی با هدف ترویج فرهنگ یاری به همنوع و کمک به نیازمندان، حفظ و جلوگیری از تخریب محیط زیست و جلب مشارکت‌های مردمی در کار خیر، اجرا می‌شود. بخشی از این طرح  به شکل جمع‌آوری درهای بطری و تهیه ویلچر برای کم توانان جسمی، از طریق فروش درهای بطری، اجرا می‌شود. با همکاری شهروندان هفته گذشته یک دستگاه ویلچر به یکی از شهروندان ویلچرنشی منطقه اهدا شد که با همکاری شهروندان در این طرح، تهیه شده‌بود.»  

ویلچر

وی افزود: «خوشبختانه همکاری خوب شهروندان در طرح پویش مهربانی باعث شده تا از ابتدای اجرای این طرح ۳۰ دستگاه ویلچر به افراد دارای معلولیت و ۵ گوشی هوشمند به دانش‌آموزان کم بضاعت اهدا شده‌است.»

به گفته وی، جمع‌آوری در بطری آسان‌ترین شکل همکاری در طرح پویش مهربانی است. محمدی یادآور شد: «درهای بطری‌ها نقش بسیار زیادی در تخریب محیط‌زیست دارند. زیرا کوچک‌اند و در طبیعت رها می‌شوند و چون تجزیه‌پذیر نیستند قرن‌ها در طبیعت می‌مانند. اما به دلیل جنس خالص و مرغوبیتی که دارند، بعد از بازیافت قابل استفاده‌اند.»  

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا