خبر

برگزاری جشنواره «تخم مرغ های نوروزی»

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مجید قادری معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران، اظهار کرد: این سازمان همزمان با اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد حضرت مهدی(ع) و فرارسیدن عید نوروز، 100 درصد سازه‌های فرهنگی از جمله عرشه پل‌ها و بیلبوردهای خود را  به پویش فرهنگی «به عشق مهدی هواتو دارم» اختصاص داده است. 

وی تصریح کرد: عید نوروز همواره نماد همدلی، همراهی، مهربانی و صله رحم بوده است بنابراین در آستانه بهار و آغاز این سنت پسندیده، ما نیز در سازمان زیباسازی شهر تهران، سعی کردیم که بیلبوردهای شهر را نیز با این فضا همراه کنیم. فرهنگ ایرانیان همواره بر معرفت خاصی استوار بوده که بخش مهمی از آن حاصل تعاملات اجتماعی و توجه به همنوعان است.

قادری گفت: امیدوارم که سال پیش رو برای تمام مردم کشورمان سرشار از شادی، نشاط، همدلی و مهربانی باشد و بتوانیم در کنار یکدیگر به عنوان یک تن واحد، از تمام سختی‌ها و مشکلات پیش رو عبور کنیم تا همواره کشوری سربلند و سرافراز داشته باشیم.

جشنواره «تخم‌مرغ‌های نوروزی» در «بوستان نوروز» منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آبا‌د‌

به گزارش تسنیم؛ «بوستان نوروز» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در روزهای 21 و 22 اسفند ماه 1400 به منظور استقبال از بهار و با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران و  مشارکت برخی از هنرمندان تجسمی و همچنین مشارکت شهروندان در این رویداد فرهنگی با رنگ‌آمیزی 30 تخم‌مرغ در جشنواره «تخم‌مرغ‌های نوروزی» شرکت کرد.

این جشنواره با هدف افزایش نشاط اجتماعی، مشارکت و همبستگی مردمی در آستانه نوروز 1401 در برخی از بوستان‌های تهران از جمله «بوستان نوروز» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شده است.

بر همین اساس 30 تخم‌مرغ نوروزی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد پس از رنگ‌آمیزی با مشارکت شهروندان در این منطقه جانمایی خواهد شد.

برگزاری نشست ادبی «قندستان» با حضور رضا رفیع در «خانه شعر و ادبیات» منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد

شرکت نوسازی عباس آباد نشست ادبی «قندستان» با اجرای رضا رفیع و حضور اساتید ادبیات و طنزپردازی دوشنبه 23 اسفند ماه 1400 ساعت 15 در «خانه شعر و ادبیات» منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

در این نشست ادبی، فینالیست‌های ادوار گذشته «قندپهلو» همچون عباس احمدی، همایون علیدوستی، مجید رحمانی صانع و حسین پورقلی؛ رضا رفیع را همراهی خواهند کرد. علاقمندان برای حضور در نشست ادبی «قندستان» می‌توانند به آدرس میدان ونک، بزرگراه حقانی، خروجی کتابخانه ملی، «خانه شعر و ادبیات» مراجعه و در این محفل ادبی شرکت کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا