دعوت به خوبی ها

صفحه دعوت به خوبی ها:
این صفحه اختصاص دارد به درج نام اشخاص حقیقی یا حقوقی که در ارائه خدمت به مردم رفتاری مهربانانه داشته وارباب رجوع از نوع ارائه خدمات آنها اعلام رضایت و خوشنودی می نماید .

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از اقدام پسندیده مدیر هتل آرین همدان قدردانی کرد.
خبرگزاری آریا- معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور پیامی از اقدام پسندیده مدیر هتل آرین همدان که در پی بارش شدید برف در این استان نسبت به اسکان رایگان مسافران و گردشگران اقدام کرده بود. قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از میراث آریا، در پیام ولی تیموری معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر خطاب به حمید لطفیان مدیر هتل آرین همدان آمده است:
«خبر اقدام نیکوی شما در اسکان رایگان تعدادی از مسافران و گردشگرانی که در پی بارش سنگین برف در استان همدان در راه مانده بودند، باعث مسرت و خوشحالی همه دست اندرکاران صنعت گردشگری و اینجانب شد. اصل خبررا اینجا بخوانید 

3 دیدگاه

  1. سلام استاد
    نخستین جشنواره عکاسی گذرگاه های مهربان،محدودیت های جسمانی
    که در آذرماه 94 برگزارشد، ( و به بررسی مشکلات معلولین در امر عبور و مرور شهری می پرداخت)تجربه خوب و مفیدی بود..خیلی از دوستان می گفتند اسم این جشنواره انرژی بسیار خوبی را ایجادمی کند و اگر سری به آثار رسیده بزنیم می بینیم ،آثارهنری بسیار خوبی در سایت آرت آنلاین بارگزاری شد، و توانستیم جشنواره بسیارخوبی را با همیاری بزرگواران مهربان برگزار کنیم.
    ممنون از شما

     
  2. بازتاب: اقدام و عمل برای گسترش مهربانی -
  3. رئيس ستاد مرکزي هماهنگي خدمات سفر از اقدام پسنديده مدير هتل آرين همدان قدرداني کرد.
    خبرگزاري آريا- معاون گردشگري کشور و رئيس ستاد مرکزي هماهنگي خدمات سفر با صدور پيامي از اقدام پسنديده مدير هتل آرين همدان که در پي بارش شديد برف در اين استان نسبت به اسکان رايگان مسافران و گردشگران اقدام کرده بود. قدرداني کرد.
    به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ميراث آريا، در پيام ولي تيموري معاون گردشگري کشور و رئيس ستاد مرکزي هماهنگي خدمات سفر خطاب به حميد لطفيان مدير هتل آرين همدان آمده است:
    «خبر اقدام نيکوي شما در اسکان رايگان تعدادي از مسافران و گردشگراني که در پي بارش سنگين برف در استان همدان در راه مانده بودند، باعث مسرت و خوشحالي همه دست اندرکاران صنعت گردشگري و اينجانب شد.
    لینک خبر

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا