خبر

دعوت به خوبی ها و دوری از بدی ها

موسسه عزیزستان سالهاست برای گسترش فرهنگ مهربانی تلاش نموده و به لطف خدا هم اکنون شعار مهربانی در سرتاسر میهن عزیزمان گسترده گردیده شعارمهربانی از در و دیوار شهر  گرفته تا تبلیغات فرهنگی ، تجاری ، برنامه های تلویزیونی ، رادیویی و بسیاری موارد دیگر .
این  اتفاق برای همه کسانیکه به فکر گسترش فرهنگ مهربانی هستند  بسیار زیبا و برای ما جای بسی خرسندی است که از سال ۱۳۸۲ تا کنون توانسته ایم  به چنین نتایجی دست پیدگرفت درخصوص نهادینه شدن  فرهنگ مهربانی اقدام و عمل نموده و شعار های مهربانی را به عمل تبدیل نماید .
همه می دانیم که این یک امر بدیهی است که تمامی سازمانهای دولتی و غیر دولتی شرکت ها واصناف خرد و کلان  در هر کشوری مسئولیت خدمت رسانی به شهروندان را دارد وازآنجا که انجام ندادن وظایف، نوعی نا مهربانی با هم وطنان و همشهریان خواهد بود و انجام وظایف و مسئولیت ها به شیوه شایسته نوعی مهربانی تلقی می شود این بار با ایجاد دو بخش جدید در پایگاه اینترنتی عزیزستان با عناوین ۱- دعوت به خوبی ها ۲- دوری از بدیها تصمیم دارد تا با کمک شما عزیزان و مهربانان  آنها را که اقدام و عملی شایسته دارند را معرفی و تشویق نماید و آنهایی را که وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند به سازمانهای مربوطه و سپس به مردم معرفی نماید تا نسبت به انجام درست وظایف خود تجدید نظر نموده و مهربانی را پیشه کنند . بدیهی است که این راه مخاطراتی نیز خواهد داشت که به یاری خدا و حضور و حمایت شما مهربانان به آرامش تیدیل خواهد شد.

از شما خواننده عزیز دعوت می کنیم مواردی که بنظر شما باید به آن پرداخته شود رادر قسمت (دیدگاهتان را بنویسید) درج نمایید تا در این صفحه به نمایش گذاشته شود .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا