خبر

سفيران امام مهرباني وارد يزد شدند

به گزارش خبرنگار مهر، خادمان حرم رضوي، عصر دوشنبه وارد فرودگاه يزد شدند و مورد استقبال مسئولان استان و برگزاركنندگان جشنواره زير سايه خورشيد در استان يزد قرار گرفتند.

خادمان حرم رضوي پس از ورود خود به استان يزد به آسايشگاه جانبازان خواهند رفت و بسته هاي تبركي حرم امام رضا (ع) را در ميان جانبازان توزيع كرده و با قرائت زيارت خاصه امام رضا (ع)، فضايي معنوي در آسايشگاه جانبازان ايجاد خواهند كرد.

خادمان رضوي امشب همچنين به در قالب دو دسته، به دو مسجد منتخب در شهرستان يزد براي برگزاري سلسله جشن هاي دهه كرامت خواهد رفت و ميلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را با مردم يزد به جشن خواهند نشست.

پنج خادم حرم رضوي كه امروز به يزد سفر كرده اند، تا روز چهاردهم شهريورماه در يزد خواهند بود به شهرستانهاي تفت، اردكان، ابركوه و بهاباد سفر خواهند كرد.

خادمان رضوي همچنين در بيمارستانهاي منتخب شهرستانهاي مختلف استان رفته و بر بالين بيماران حاضر خواهند شد و براي سلامتي آنها دعا خواهند كرد.

ديدار با سالمندان، جانبازان، معلولان، زندانيان، برادران اهل سنت و … از ديگر برنامه هاي خادمان رضوي در سفر چهار روزه به استان يزد است.

خادمان رضوي همچنين پنج شنبه شب در جشن زير سايه خورشيد در آستان مقدس امامزاده سيد جعفر (ع) حاضر خواهند شد و برنامه هاي ويژه اي از جمله قرائت زيارت خاصه امام رضا (ع) و نقاره زني را در اين جشن بزرگ اجرا خواهند كرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا