خبر

آثار منتخب دومین جشنواره پیامبر مهربانی

نام او که مهر را آفرید و مهربانی را و خود مهربانترین است

درود بر هنرمندانی که با عشق و با امید به گسترش فرهنگ مهربانی کار می کنند. فراخوانی که بنام پیامبر مهربانی حضرت محمد صل الله علیه وآله محمد منتشر شد و عزیزان با ارسال آثار خود مارا در این مسیر یاری نمودند.

دومین جشنواره پیامبر مهربانی پس از بر گزاری جلسه داوری که با نظارت مرکز هنرهای تجسمی نماینده گان معرفی شده از وزارت ارشاد و تنی چند از هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی برگزار گردید که نتایج بر روی سایت جشنواره (( www.mohamadfestival.com  قابل مشاهده می باشد .

در این دوره به دلیل عدم وجود حامیان مالی و فقدان اطلاع رسانی گسترده رسانه ای ، تنها با درج خبر فراخوان در سایت جشنواره پیامبر مهربانی و سایت ارت آنلاین نزدیک به ۶۰۰ اثر دریافت نمودیم. آثار دریافتی در برخی از شاخه ها بسیار چشم گیر و در برخی دیگر از نظر کمی به تعداد مناسب برای داوری نرسید و در چند بخش نیز کاری در خور جشنواره پیامبر مهربانی به چشم نیامد .
ولی با تمام این شرایط افتخار حضور ۱۹۵ هنرمند با ۵۵۶ اثر در ۱۰ بخش را داشتیم که از این میان در بخش های نقاشی، نقاشی خط و گرافیک هیچ یک از آثار دریافتی واجد شرایط احراز مقام نگردید و در مجموع از میان آثار گروه های تصویر سازی ، خوش نویسی ، نگار گری ، عکاسی ، کاریکاتور ، عکاسی مردمی و نقاشی کودکان ۱۹ اثر برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شد .
در اینجا لازم می دانم از همکاری صمیمانه و راهنمایی های رئیس مرکز هنرهای تجسمی و مدیر موسسه هنرهای تجسمی سپاسگزاری کنم .
.
امید داریم در  سومین جشنواره پیامبر مهربانی با رویکرد جدید در برگزاری و همت والای مسئولین فرهنگی در حمایت از جشنواره پیامبر مهربانی بتوانیم شایسته تر از گذشته قدر دان حضور عاشقانه و مهربانانه شما هنرمندان عزیز باشیم .
برگزاری مراسم اختتامیه واهدای جوایز نیز به زودی اعلام خواهد شد
جلال عطارزاده
دبیر دومین جشنواره پیامبر مهربانی

4

اهدای جوایز  برگزیدگان دومین جشنواره پیامبر مهربانی

دبیرخانه دومین جشنواره”محمد پیامبر مهربانی” اعلام کرد، برگزیدگان این جشنواره در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت  برگزار می شود جوایز خود را دریافت خواهند کرد

با مساعدت معاونت هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و مرکز هنر های تجسمی  وزارت ارشاد  همزمان با برپایی نمایشگاهی از آثار منتخب دومین جشنواره پیامبر مهربانی، جوایز برگزیدگان اهدا خواهد شد.

دبیرخانه این جشنواره از هنرمندان برگزیده ای که ذیلا نام و مشخصات آنان اعلام می شود خواست فایل آثار خود رابرای برپایی نمایشگاه مذکور با کیفیت مطلوب ارسال  یا برای برای پاسخ گویی با شماره ۰۹۳۵۴۰۸۲۱۸۹ تماس حاصل نمایند.

لینک ارسال آثار با کیفیت ۳۰۰٫DPI.JPG

 

آثار منتخب، بدون رتبه بندی، از میان ۵۶۶ اثر ارسالی از طرف ۱۹۵ هنرمند، توسط داوران جشنواره هنرهای تجسمی فجر و  در محل موسسه توسعه هنرهای تجسمیوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب و معرفی شده اند.

نتایج_داوری_دومین_جشنواره_پیامبر2

 

مشاهده آثار بر گزیده دومین جشنواره هنرهای تجسمی پیامبر مهربانی 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا