خبر

اسامی پذیرفته شدگان کتاب مهربانی به قلم طراحان گرافیک

متن فرا خوان :

هوالمصور

برای ماندگار شدن و رشد هر اندیشه زیبایی باید آن را با هنر در آمیخت  برای گسترش فرهنگ مهربانی  این بار دست طراحان گرافیک را به افتخار می فشاریم تا در باره مهربانی بنگارند وبنویسند .مهربانی به قلم طراحان گرافیک کتابی است که  در آن شاهد و خواننده اندیشه های  هنرمندان رشته گرافیک  در باره مهربانی  خواهیم بود در این کتاب مشارکتی هر یک از طراحان گرافیک در باره مهربانی  یک صفحه  می نویسند  و یک اثر گرافیکی تک رنگ ( در ابعاد A4 با کیفیت 300DP ) که بیان کننده  مفهوم و حال و هوای مهربانی باشد را برای سایت عزیزستان ارسال می نماید   . این دوصفحه را می تواند تقدیم کند به آنهایی که دوستشان دارد  ( برای مثال :تقدیم به مادر ، پدر ،  خواهر ، برادر ،همسر ،  دوست و….) محموعه آثار رسیده در کتابی به نام مهربانی به قلم طراحان گرافیک  به چاپ خواهدرسید . برای  ثبت نام و حضور در این کتاب عدد 1010 را به سامانه انتشارات عزیزستان  (3000761880  )  ارسال نمائید. و فرم دریافت کتاب را در   سایت عزیزستان www.azizestan.com تکمیل نموده , (جهت پاسخ به سوآلات و  راهنمایی  از طریق  ایمیل عزیزستان info@azizestan.com با ما در ارتباط باشید )

2

وضیح اینکه :این فراخوان قبلا اعلام شده بود اما از نظر کمی و کیفی به استاندارهای این کتاب فاصله داشت از این رو مجدد اینفرا خوان اعلام شد . هنرمندانی که آقار آنها پذیرفته شده و در سایت عزیزستان نام آنها درج شده دیگر نیازی به  تکمیل فرم و ارسال اثر ندارند تنها در صورتی که مایل به ارائه اثر جدید باشند می توانند  به این کار اقدام کنند .

خبر های پیشین 

از سوی دبیر خانه انتشارات عزیزستان لیست پذیرفته شدگان برای اولین کتاب مهربانی به قلم طراحان گرافیک اعلام شد این دبیر خانه به نقل از مدیر مسئول انتشارات ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این طرح یاد آور شدند که اغلب این عزیزان بخشی یا قسمتی از مدارک و آثارشان به شکل کامل در یافت نگردیده از این رو روند ثبت نام آنها نا تمام مانده است .
انتشارات عزیزستان از تمامی این عزیزان در خواست می کند به جهت سرعت بخشیدن به مراحل تولید و چاپ کتاب عدد 100 را به سامانه عزیزستان به شماره 3000761880 ارسال نمایند تا در اولین فرصت با آنها تماس گرفته و ثبت نام آنها تکمیل گردد.

شنبه 93/06/22

باتوجه به گذشتن فرصت مشخص شده برای تکمیل مراحل ثبت نام ، ارسال مطالب ، طرح ،عکس  و ارسال تراکنش از سوی برخی از دوستان که در جدول مشخص گردیده ضمن حذف نامبردگان از این کتاب  تا پایان شهریور اقدام به پذیرش نفرات جدید برای جایگزینی  افرادی که اقدام به تکمیل ثبت نام نکرده اند خواهد شد اول مهر ماه پایان فراخوان خواهد بود .

دوشنبه 93/06/24

شما با نگاشتن مطلب و پرداخت هزینه ، علاوه بر شرکت در این حرکت فرهنگی ، به عنوان نویسنده در این کتاب، همکاری خواهید داشت، وانتشارات عزیزستان نیز معادل مبلغ پرداختی شما ، چند جلد از این کتاب تقدیم حضورتان خواهد کرد. مبلغ قابل پرداخت به ازای هر صفحه ، ۲۰ هزار تومان می باشد و حداکثر از هر نویسنده ۲ صفحه (۱ برگ) مطلب چاپ خواهد شد.
شماره حساب جهت واریز: ۳۳۱۶۰۲۰۰۹۳ بانک ملت به نام جلال عطارزاده
شماره کارت (جهت واریز کارت به کارت): ۶۱۰۴۳۳۷۲۴۹۴۱۷۴۵۰ بانک ملت به نام جلال عطارزاده
لطفا شماره تراکنش فیش بانکی را با استفاده از بخش «سابقه مشارکت شما» در صفحه دریافت کتاب ارسال نمائید. این امکان وجود دارد که عکس شما به عنوان نویسنده مطلب در کتاب چاپ شود در صورت تمایل یک عکس ۶×۴ پرسنلی خود را نیز به همراه متن خود ارسال نمائید.
توضیحات: در صورت بروز هر گونه مسأله در روند ارسال مطالب، می توانید از ایمیل عزیزستان و همچنین با استفاده از آدرس bookazizestan@gmail.com یا صفحه تماس با ما، استفاده نمایید. همچنین با ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه پیامکی ما به شماره ۳۰۰۰۷۶۱۸۸۰ ، با شما تماس گرفته خواهد شد.

پنج شنبه 93/07/03

پس از پابان فرصت نهایی برای تکمیل مراحل ثبت نام در کتاب مهربانی به قلم طراحان گرافیک  لیست نهایی با حذف تعدادی از داوطلبین که مدارک انها کامل نشد بود اعلام می گردد تا 15 مهرماه اقدام به جذب داوطلبین جدید خواهد شد . علاقه مندانی که تاکنون فرصت به ثبت نام نکردند از این فرصت استفاده نمایند . و با ارسال عدد 1010

 

 

نوشته های مشابه

54 دیدگاه

  1. با سلام به دوستان مهربان و دست اندرکاران مهربان تر ، کاش روند جمع آوری کتاب پیگیرانه تر از هر دو سو در جریان بود ، چون با این روند سال 93 شاهد چاپ این کتاب مهربان نخواهیم بود.

     
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      سلام به آقای امید دوست عزیز و مهربان
      با توجه به اینکه این شیوه شیوه جدیدی در تولید کتاب است و اغلب کسانی که در این طرح شرکت نموده اند در نوشتن و ارسال و دیگر مراحل تکمیل کتاب تجربه قبلی نداشته اند کار تولید کتاب بسیار طولانی شده . امید وار هستیم دیگر دوستان همچون شما پیگیری جدی نموده و به تکمیل موارد اشاره شده اقدام نمایند .
      مهربان باشید
      عزیزآقا

       
  2. با عرض سلام به رنگ مهربانی

    لطف میکنید جهت چاپ کتاب سین کار ما را بیان بفرمایید
    با تشکر و سپاس

     
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      با سلام لطفا بخش در یافت کتاب در سایت را ملاحظه و تکمیل فرمائید
      موفق باشید

       
  3. با سلام مجدد خدمت دوستان مهربان عزیزستان
    با خارج شدن خبر مربوط به این کتاب از صفحه اول لیست خبر های پیشین و پنجره ” از مهربانی چه خبر ” و همچنین عدم تغییر گزینه های کم و کسر اکثر دوستان ، برای مدت طولانی ، به نظر این حرکت زیبا روی به مسیر فراموشی سپرده . کاش دست مهربانی پیگیرانه ، جوش و خروش روز های اول را به این روال باز می گرداند.

     
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      دوست عزیز و مهربان جناب آقای امید حقیقی عزیز همچنان پی گیر رفع نواقص ارسالی از سوی دوستان هستیم چنانچه تا تاریخی که به آنها اعلام می گردد اقدام به تکمیل موارد مورد نظر ننمایند از این کتاب حذف خواهند شد و ما با کمک و حضور دلگرم کننده دوستانی چون شما با جوش و خروش روز های اول این کا را ادامه خواهیم داد . مهربان باشید . عزیزآقا

       
  4. سلام
    من الان دیدم
    قبلا برای من ایمیل امده بود که طرحم قبول نشده
    کاش اطلاع رسانی می کردید
    من خیلی دوست دارم دراین طرح شما شرکت کنم

     
  5. با سلام و خسته نباشید.من موسوی هستم فرم ثبت نام را کامل کردم منتها در لیست هنوز وارد نشده.ممنون

     
  6. سلام
    من هرچی از طریق دریافت کتاب واردمی شوم که شماره تراکنش هزینه ریخته شده و بقیه موارد خواسته شده را وارد کنم
    سایت اشکال می گیرد….

     
    1. سلام. پس از ورود به سایت با نام کاربری خود، وارد صفحه «دریافت کتاب» شوید و بالای عنوان «ثبت درخواست جدید» سابقه مشارکت شما دیده می شود که مقابلش روی عبارت «مشاهده» کلیک کنید. در صورتی که سابقه مشارکت شما خالی باشد باید فرم ثبت درخواست جدید را تکمیل کنید و مجدداً مراحل پیش گفته را تکرار کنید. در صورتی که باز مسأله ای بود، از «صفحه تماس با ما» ، با ما در ارتباط باشید. باتشکر

       
  7. باسلام .من فرم ثبت نام را کامل برایتان ارسال کرده ام ولی در لیست وارد نشده است.دلیلش در چیست؟باتشکر

     
    1. سلام
      نام شما در لیست درج شد، لطفا شماره تراکنش را در بخش در یافت کتاب وارد کنید .

       
  8. خداحافظ مهر ماه مهربان ، خداحافظ معصومیت پاییز ، که در حسرت یافتن خود در قلم طراحان گرافیک ماندی و رفتی و ندیدی . ما را اینگونه نبین . در دلمان مهربانی هست ، سیب هست ، ایمان هست ، فقط بالقوه است. مرد عزیزی از دیار مهربانان بالفعل میکند این داستان بالقوه را و به زودی راوی قلم ما خواهد بود و گر چه ندیدی ولی داستانش را روزی خواهی شنید. به امید آن روز.

     
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      امید جان ممنون چه زیبا می نویسی و چه با احساس . به زودی کتاب مادران مهربان سرزمین من رونمایی خواهد شد و امید وارم در این مراسم موففق به دیدار شما ودیگر عزیزان عزیزستانی بشوم و شرایط را برای چاپ مهربانی به قلم طراحان گرافیک به یاری شما فراهم کنیم .
      مهربان باشید
      عزیزآقا

       
  9. سلام .لیست اسامی بسیار نامرتب هستش اسم ها درست درج نشده .من متوجه نشدم مدارک من کامل یا ناقص و اینکه زولیخا اشتباه زلیخا صحیح.چرا دو بار اسم موحدزاده آمده الان تکلیف چی؟

     
    1. بسم الله الرحمن الرحیم .
      سلام و ممنون از توجه شما به دلیل حک و اصلاح فرم ، اطلاعات قبلی حذف نشده بود . اکنون اصلاحات تنظیم مجدد گردیده و مطالب شما تکمیل است . با تشکر از شما

       
  10. با سلام
    با توجه به عدم پیگیری در باره چاپ کتاب و حذف گروهی از افراد بعید می دانم این کتاب چاپ شود..
    اصل ارايه اثر و متن بود …….

     
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      سلام به دوست عزیز و مهربان کیوان فرح بخش اصل مهربانی بود که همیشه به لطف شما و یاری دیگر دوستان هست اما همت برخی در این مسیر ممکن است کار را کند نماید کاش در این راه دوستانی چون شما بودند تا یاری دهنده ما در رسیدن به مقصود باشند . دوست عزیز حداقل نفراتی که برای این کتاب در نظر گرفته شده چهل نفر می باشد وهمانطور که مطلع هستید این تعداد در فراخوانهای که اعلام شد فراهم نگردید ما با بررسی های که کردیم اقدام به فراخوانهای محدود در دانشگاه های هنری خواهیم کرد که بعد از تعطیلات این ایام انجام خواهدشد چنانچه شما هم امکان کمک در این زمینه دارید بفرمائید تا ازوجود پر از مهر شما بیشتر بهره مند شویم . در ضمن به زودی جنابعالی و همراهان جهت رونمایی از کتاب مادران مهربان دعوت خواهید شد تا وجود عزیزتان به این باور دست پیدا کند که (اصل ارایه اثر و متن بود …….) نبوده وقصد تکثیر مهربانی هاست .
      مهربان باشید
      عزیزآقا

       
      1. سلام
        پیشنهادی برای شما دارم
        کتاب مهربانی به قلم گرافیک را در دومین مرحله به فراخوان بگذارید به همان شکل وسیاق اول یعنی در سایت……….
        شاید یه عده ای تازه وارد شدند، یه عده ای هم بهتر شناختند و می شه مانور بهتری داد،برای این فراخوان..
        تا چاپ کتاب شما حجیم تر وبهتر شود…
        به امتحانش می ارزه….
        موفق وسربلند باشید

         
        1. بسم الله الرحمن الرحیم
          سلام و ممنون از پیشنهاد خوبتون همین کار را انجام می دهیم علاوه بر پیش بینی های دیگردی که کردیم تا این کتاب به سر انجام خوبی برسد . ممنون از توجه شما .
          مهربان باشیید
          عزیزآقا

           
  11. سلام عزیزآقا
    پس کتاب چی شد؟چاپ نشده هنوز؟قرار نیست چاپ بشه؟
    من کلیپ هامو واستون فرستادم تا در بخش صدای مهربانی شرکت کنم اما خبری نشد
    مهربان باشید و عزیز

     
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      سلام به دوست عزیز ومهربان همانگونه که قبلا اطلاع رسانی شد تعداد آثار از نظر کمی و کیفی با استاندارد های این مجموعه فاصله دارد و به دنبال رفع این مساله هستیم فراخوان مجدد اعلام و دوباره اقدام به جمع آوری آثار خواهد شد . اگر تهران تشربف داشتید عصر پنج شنبه 13 آذر در مراسم اولین ارئه کتاب مادران مهربان در گالری صبا خیابان حضرت ولیعصر (عج) نرسیده به خیابان آیت الله طالقانی در خدمت شماباشیم و از نزدیک با مسائل این کتاب آَشنا شوید شاید با کمک شما سریع تر به نتیجه برسیم .مهربان باشید . عزیزآقا

       
  12. درود برشما
    ممنون که درست شد.
    خوشحالم که باز برای مهربانی به قلم هنرمندان گرافیک فراخوان گذاشتید
    بنده به نوبه خودم در مسیری که هستید و برای بودن در کنارتون هیچ تلاشی و کمکی رو دریغ نمیکنم.
    زیبا‌ترین حرفات را بگو… چرا که ترانه ی ما … ترانه ی بیهودگی نیست … چرا که عشق ….حرفی‌ بیهوده نیست!

     
    1. ممنونیم از شما. واقعا راه سختی رو در پیش داریم چرا که تنها راه نجات جوامع بشری، همین مهربان بودن با خود و یکدیگر است. هر چه افراد بیشتری با ما همراه باشند، مهربانی بیشتر و بهتر منتشر می شود…

       
  13. با سلام به دوستان عزیز و مهربون….
    پروژه مهربانی به قلم طراحان گرافیک به نظر بعد از یکسال انتظار کاملا کنسل شده چون حتی تو صفحه اول سایت از لیست کتاب های در دست اقدام هم خارج شده و کسی که از قبل در جریانش نباشه شک دارم حتی بتونه تو سایت پیداش کنه… کاش حداقل در جواب این یکسال پیگیری و انتظار اطلاع رسانی خوبی میشد و خیلی کاش های دیگه و ما دوستداران مهربانی همچنان منتظر خبریم از شما عزیزان دست اندرکار

     
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      سلام و تشکر از پی گیری های خوب شما این پروژه یکی از موضوعات مهم برای من هست چرا که خودم هم در همین گروه قرار دارم اما به دلیل نرسیدن به استاندارد های کتاب از نطر کمی و کیفی به دنبال تامین این دو مساله هستیم کتاب با همین مقدار صفحه ارایی شده و به لطف شما و یاری خدا انشا الله به نتیجه خواهد رسید .
      با تشکر . مهربان باشید . عزیزآقا

       
  14. بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام
    در صورت نیاز و ارتقای هم فکری جهت چاپ این اثر کتاب
    در خدمت هستم.
    پیشنهاد : می شود نصف دیگر اثرات هنری را به اساتید و دانشجویان و هنردوستان گرافیک در کشور و بین الملل پیشنهاد هدف دار داد.
    یا مجددا همین دوستان عزیزستان و منتخبین این کتاب کارهای جدید و نو در سال 2015 – 1394 طراحی و ارسال کنند… تا میلاد حضرت علی (علیه السلام) با عنوان قلم طراحان دلسوز گرافیک ، نمی سوزد، هیچ زمان

     
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      سلام و تشکر برای توجهی که به این کتاب دارید کاش همه چون شما مهربان و بی ادعا بودند در عالم هنر غیر از مهربانی چیز های دیگری وجود دارد که تصمیم گیری را برای خیلی ها سخت می کند اول اینکه آنهایی که کار حرفه ای آنها به درجه ای می رسد دیگر کار خود را کنار کار هنرمندی چون من قرار نمی دهند و خیلی به این نکته اهمیت می دهند که کارشان کنار کار چه کسی یا در چه کتابی به چاپ می رسد . با استقبال از پیشنهاد شما مهربان عزیز از شما دعوت می شود مدیریت پروژ کتاب جدید مهربانی به قلم مدرسین رشته های هنری قبول و در این کار کنار ما باشید در صورت موافقت اعلام فرمائید تا مقدمات این کتاب فراهم گردد .

       
      1. بسم الله الرحمن الرحیم
        می دانم مدیریت پروژه کتاب آن هم هنری و از جنس میراثی ماندگار کاری آسمانیست.
        لذا شگفت زده شدم و بسیار خرسند و در کنار شما مهربانان قبول می کنم.
        و می دانم مدیر باید لایق باشد،
        و لایق باید عالم و عادل باشد،
        … باشد.
        از دعوت و پیشنهاد مهربانانه شما،
        صمیمانه سپاس گذار هستم.
        این لطف و موهبت را از توجه و عنایات صاحبان کرم و عزیز و آسمانی میدانم.
        به امید آنم ان شااللّه بشود حرکتی حرفه ای و خلق اثاری نو و متفاوت ..
        جهت هماهنگی و جزئیات فکری این پروژه جدید … در خدمتم.

         
        1. بسم الله الرحمن الرحیم
          سلام و تشکر از اعلام همکار شما لطفا شماره تماس خود را به سامانه 3000761880 ارسال و یا از طریق ایمیل info@azizestan .com ارتباط برقرار کنید تا در خدمت شما باشیم . مهربان باشید . عزیزآقا

           
    2. بسم الله الرحمن الرحیم
      سلام به دوست عزیزو مهربان قبل از هر چیز پوزش اینجانب را بخاطر این دیر کرد قبول بفرمائید . شما خود تمام دلایل عدم چاپ کتاب مهربانی به قلم طراحان گرافیک را بهتر از اینجانب ذکر کردید اما هیچ گاه نخواهید که از این کار منصرف شوم چرا که هر یک از این کتابها را شخصا همچون فرزندی برای خود می دانم که باید دست آنها را گرفته و از پستی بلندی های موجود عبور دهم تا به سر منزل مقصود برسند نخواهید که آنها را زنده به گور نمایم . همچنان پی گیر تکمیل نفرات هستیم دوستان دیگر هم پیشنهاد های ارائه و پی گیری های خوبی داشتند امید وارم در این تابستان که دانشجویان فرصت بیشتری دارند اقدام به مشارکت در این کتاب نمایند . با تشکر از توجه شما . مهربان باشید. عزیزآقا

       
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      سلام و تشکر از پی گیری های خوب شما این پروژه یکی از موضوعات مهم برای من هست چرا که خودم هم در همین گروه قرار دارم اما به دلیل نرسیدن به استاندارد های کتاب از نطر کمی و کیفی به دنبال تامین این دو مساله هستیم کتاب با همین مقدار صفحه ارایی شده و به لطف شما و یاری خدا انشا الله به نتیجه خواهد رسید .
      با تشکر . مهربان باشید . عزیزآقا

       
  15. سلام به دوستان عزیز و عزیز آقای مهربان
    هر چند از روز اول این حرکت در کنار شما بودم و طرحی که ارائه کردم جزو اولین طرح ها بود و همین امر باعث شد در جریان تمامی جزئیات تلاش های شما برای به مرحله چاپ رساندن این کتاب باشم ولی به عنوان کسی که این احترام رو برای شما قائل بودم که یک سال پیگیرانه در کنار شما بودم ، این انتظار رو دارم که به هر شکل شما هم جواب این صبر و احترام رو با چاپ این کتاب بعد از یک سال هر چند با تعداد صفحات کمتر از استاندارد و حتی بدون توجیح اقتصادی بدین یا رسمآ اعلام کنین که این حرکت به هر علت کاملا کنسل شده و لطفآ کسی دیگه پیگیر این کتاب نباشه. همچنان تلاش های شما ستوده میشه و قطعآ کم کاری انجام نشده. منتظر خبر جدید هستیم عزیز آقای گل.مرسی

     
  16. سلام آقای عطارزاده تبریک میگم بابت این کتاب.امیدوارم این کتاب زودتر منتشر بشه..
    روزتولدتون هم با تاخیر تبریک میگم.

     
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      سلام ممنون از لطف شما من هم امید وار هستم زود تر این تعهد را به انجام برسانم در این خصوص یاری دوستان می تواند کمک کند .

       
      1. سلام وبا احترام
        من فکر می کنم این کتاب چاپ نمی شود و متاسفانه خمس هزینه که بابت این کتاب برای شما ارسال شده ، شما را اذیت کند چ کنیم که ما بی تقصیریم

         
  17. با عرض سلام و ادب و احترام
    امشب ، شب عید غدیر خم است.
    عید بر همه و مخصوصا بر عزیزستانی ها ی هنرمند بیشترمبارک.
    تابستان هم نیز تمام شد.
    ما منتظر اعلام اجازه هستیم جهت تسریع در مر چاپ این کتابی که قطعا بعد از چاپ بر سر زبان های هنرمند و دوستان مهربان دیگر نسیم وار می چرخد.
    ومنتظر حرکت و گام بعدی جهت جلد دوم همین عنوان کتاب (جهت طراحی و متن ادبی ) هستیم.
    حال به همین مناسبت بزرگ و عظیم یعنی (غــدیر)
    بداهه نکته به ذهن رسید،که فرمود :> پیامبر مهربانی
    در صحرا جحفه ، کنار برکه ، بر بیش از 120 هزار نفر اعمم از زنان ومردان و کودکان ، که فلیبغ الحاضر الغایب والوالد و الولد (الی) یو م القیامه … فرازی از 12 بند و بخش، خطابه غدیریه خم
    مسلمان شدیم که علوی وار مهربانی باشیم.
    شب جمعه 9:51 شب

     
  18. ای کاش مهربانی پیدا بشود.
    و به معنای واقعی کلمه ناپدید و کمررنگ نشود.
    و جشنواره ایی و تولید جلد کتاب هایی با عنوان (( آخرین حجاج مهربان از نگاه تمام هنرمندان غدیرخم)) تنظیم و تدوین و مدیریت و اجرا و با موفقیت به به سرانجام هدف برساند.
    ضرورت این امر معرفتی و منطقی پژوهشی و قلبی است.
    9/7/1394

     
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      با سلام
      ضمن تبریک عید غدیر خم و استقبال ازپیشنهادی که شاید میل و خواست همه مردم ایران بود به اطلاع می رساند به این منظور جشنواره ای طراحی گردی که در سایت قرار داده شده
      موفق باشید

       
  19. با سلام مجدد و چندین باره
    اولین کامنت در این مطلب رو بنده گذاشته بودم و نوشته بودم با این روند احتمالا شاهد چاپ کتاب در سال 93 نخواهیم بود ، امروز متآسفانه باید کامنت رو به روز کنم و بنویسم متآسفانه با این روند قطعآ شاهد چاپ این کتاب در سال 94 نخواهیم بود و چیزی که شواهد نشون میده کلآ شاهد چاپ این کتاب نخواهیم بود . برای بنده سوال پیش اومده که چرا سایت به این کاملی یه تلفن تماس برای پیگیری بیشتر نداره !!!
    عزیز آقای عزیز دلمون براتون تنگ شد.

     
    1. سلام
      حق باشماست این پروژه بسیار طولانی شده و هنوز به نتیجه نرسیده است . به همان دلایل تکراری که قبلا ذکر شد .
      هر عزیزی که مایل به انصراف از این پروژه هست اعلام نماید مبلغ پرداختی انتقال داده خواهد شد .
      درباره تلفن هم در قسمت تماس با با میتوانید اقدام نمائید

       
  20. گر صبر کنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

    ز قوره حلوا هنری سازیــــــــــــــــــــــــــــــــــم

    اندک صب ، سحر ، نزدیک است ….

     
  21. گر صبر کنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

    ز قوره حلوا هنری سازیــــــــــــــــــــــــــــــــــم

    اندک صبر ، سحر ، نزدیک است ….

     
  22. سلام بر دوستان خوب ، مهربان ، زیبا سخن ، گل ، آقا و …

    اگر صلاح بدونید در صورت مشکل و موانع و عدم استاندارد ها و و و و و
    حاضریم بایک تماس و نهایتا حضورا در تهران مدیریت کار چاپ این کتاب را بدست ! و جمع کنیم ان شاالله

    این همه کار خوب و مهربانی انجام و چاپ می شود
    واقعا کار یک کتاب (هر چی باشد) این قدر طولانی و این قدر ناتوانی…! صلوات!
    واقعا شایسته نیست!
    قطعا دوستان و صاحبان آثار ناراحت هستند و ناراضی!

    اگر مدعی هستیم که مهربان باشید و مسلمانی و قرآن و عترت …

    پس چه شد

    لطفا چاپ ناقص ، ضعیف و و و هرچی
    جلد اول را لطــــــــــــفا چاپ کنید

    انتظار سخت است
    می دانید که چه می گویم

    امیدورم خداوند کریم و صاحب مهربانان عالم (عج) توجه و دعای هنرمندانه و اقتصـــــادی به مدیران و منتظرین این طرح و فرآیند چاپ عنایت بفرمایند.!

    27/10/94

    مهندس سید م ج ضمیری
    از مشهد الرضا (علیه السلام)

     
    1. باسلام
      ممنون از توجه شما
      تنها مانع چاپ این کتاب به تعداد کافی نرسیدن شرکت کنندگان است . شما اگر کاستی نفرات را تامین کنید این کتاب به چاپ خواهد درسید در صفحه این کتاب تعداد نفرات اعلام آمادگی مشخص می باشد .تعداد 40 نفر نیاز است

       
  23. با سلام.
    با کمال احترام ، پاسخ شما به متن بالا کمی عجیب و دور از رفتار حرفه ای نشر عزیزستان بود ، عزیز آقای عزیز ، کاستی نفرات را دیگران نباید تآمین کنند. شما در قبال حرفی که زدید و اعتمادی که دریافت کردید مسئول هستید و بعد از چیزی نزدیک به 2 سال کاملا به نقطه شروع ماجرا برگشتیم ؟
    در ایران فقط یک سایت آرت آنلایز برای فرخوان وجود ندارد و شما اگر واقعا بعد از 2 سال دغدغه برای چاپ این کتاب و مسئولیتی که پذیرفتید داشتید ، مبلغی هر چند ناچیز برای جایزه در نظر میگرفتید تا تعداد شرکت کنندگان و بالطبع اثار به تعداد مورد نظر برسد.
    مبلغی که افراد در آن زمان به شما پرداخت کردند که ارزشی ندارد ولی حداقل در مقابل حرف و عهد خودتان مسئول باشید یا حداقل اعلام کنید پروژه کاملا کنسل شده است ، نه اینکه بگویید در یافتن 10-15 نفر متقاضی برای جاپ یک کتاب ناتوان شده اید و از بازدید کننده ها طالب یاری کنید. اعتماد یاران بسیار بیشتر می ارزید. با تشکر( یکی از دوستان قدیمی و همراهان روز های اول)

     
  24. با سلام
    چندین سال گذشت و ما همچنان منتظر یک پاسخ قانع کننده از شخص شما(عزیزآقا)و انتشارات عزیزستان هستیم…..ما که اعتماد کردیم و نوشته ها،تصویرساری ها و وجوه مورد نیاز برای مشارکت را بی هیچ پرسشی برای شما فرستادیم.
    اما شما حتی ما را لایق یک جواب ندانستید…..افسوس
    این حرکت اعتماد میان ناشرین و هنرمندان را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد و شما به این موضوع خیلی کمک کردین…….

     
    1. سلام دوست عزیز
      این تجربه ای بود که پس از ورود به ان متوجه شدیم که کار با جماعت هنرمند بسیار سخت و دشوار است به دلیل اینکه کارها همه در یک سطح نبود و عده ای به واسطه اینکه کتاب ازآثار هنرمندان و دانشجویان با سطح تخصص گوناگون بود در ادامه جمع آوری موفق به تامین چهل نفر برای این کتاب نشدیم و در پی این بودیم با همین کیفیت و شرایط علاقه ندان دیگر را برای حضور در این کتاب دعوت کنیم از دوستان دیگر هم که نسبت به این موضوع سوآل داشتند خواهش کردیم در این خصوص از دوستان خود دعوت به حضور در این کتاب نمایند اما تا کنون تعداد مورد نظر تامین نشده علت دیگر آن هم این هست که هنرندان کمتر دست به قلم هستند و بیشتر در زمینه فعالیت هنری خود کار می کنند .
      اما همچنان مصمم هستیم که این کتاب به سر انجام برسانیم ولی در هر مرحله هر یک از عزیزان از ادامه حضور منصرف شوند مبلغ به حسابشان واریز خواهد شد و جز شرمندگی .و پوزش در حال حاضر کاری از دست اینجانب بر نمی آید .

       
      1. سلام و عرض ادب خدمت شما، مهربانی اغلب پاسخی جز بی مهری ندارد…..مدتهاست به انتظار مهربانی و چاپ این کتاب مانده ام اما، متاسفانه هیچ حاصل نشد، گویا این انتظار هرگز پایانی ندارد و مهربانی هرگز پاسخی…

         
        1. سلام دوست عزیز
          این کتاب را به مسائلی برخرد کرد که قابل پیش بینی نبود برای همین اینقدر به طول انجامید یکی از مهمترین دلیلها اینکه دوستان گرافیست کمتر دست به قلم هستند دوم اینکه تعداد می بایست به چهل نفر می رسید که هنوز نرسیده و لی به دلیل تعهدی که شخصا نسبت به عزیزان همراه در این کتاب دارم اعلام کردم هزینه تعداد مانده را هم خودم تقبل می کنم باز این تعدا فراهم نشد و در آخرین اقدام از دانشجویان خودم خواستم تا برای این کتاب مطلب بدهند که تا پایان این ترم فرصت داده ام و بعد از آن کتاب با هر تعداد نفری که بود به یاری خدا به چاپ خواهد رسید .
          امید وارم عفو بفرمایید چرا که خیلی وقتها آنگونه که فکر می کنیم و برنامه ریزی می کنیم کار خوب پیش نمی رود
          موفق سربلند و همراه باشید

           

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا