خبر

برگزاری مسابقه عکاسی «پدر مهربون من»

به گزارش ایکنا از قزوین به نقل از روابط عمومی کانون های مساجد استان قزوین، «اکرم اسدی» گفت: به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر مسابقه عکاسی «پدر مهربون من» توسط این کانون برگزار می شود.
مسئول کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان(عج) روستای باورس از توابع قزوین ادامه داد: این مسابقه عکاسی با هدف گرامیداشتن مقام و جایگاه پدر برگزار می شود که علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند عکس های خود را در موضوعات دستان پدر، تلاش پدر(کسب معیشت حلال)، صبر و صلابت پدر، سیمای پدر، مهربانی پدر، پدر در خانه، عبادت پدر، خانواده و صله رحم ارسال کنند.
وی عنوان کرد: هر فرد می تواند برای شرکت در این مسابقه فقط یک عکس را در موضوعات مذکور از طریق شماره همراه ۰۹۳۵۹۴۶۴۱۷۲و آی دی های تلگرامی yamolanamahdi@ و yazeynab۱۳۱۸@ ارسال کند.
اسدی با اشاره به شرایط ارسال آثار در این مسابقه توضیح داد: عکس می تواند به صورت تکی، جمعی و یا سلفی باشد، افرادی که پدرشان در قید حیات نیستند می توانند با همسر و فرزندان خود عکس بگیرند، عکس‌ها باید بدون ویرایش و فتوشاپ بوده و فاقد لوگو، نوشته و تاریخ باشد.
وی تأکید کرد: شرکت کنندگان در مسابقه عکاسی نام و نام خانوادگی، نام پدر و شماره همراه خود را به همراه عکس ارسال کنند.
مسئول کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان روستای باورس از توابع قزوین یادآور شد: علاقمندان شرکت در مسابقه عکاسی «پدر مهربون من» تا پایان روز دوشنبه ۲۷ اسفند ماه فرصت دارند تا عکس های خود را ارسال کنند.
وی خاطر نشان کرد: به پنج نفر از شرکت کنندگان در مسابقه عکاسی به قید قرعه، پنج کارت هدیه از طرف شورای اسلامی و دهیاری باورس در شب جشن میلاد امام علی (ع) اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا