خبر

روز اخلاق و مهر ورزی

در این نمایشگاه جلال عطارزاده با پیشینه برگزاری دونمایشگاه دیگر با موضوع مهربانی در سال 91 و 92  در ایام میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم  صلی الله علیه وآله و امام جعفر صادق علیه السلام  این بار با دعوت از دانشجویان خود برای  طراحی پوستر با عنوان روز اخلاق ومهرورزی  نمایشگاهی را ترتیب داده  تا با استفاده از احادیث مرتبط با مهر و مهربانی توجه مخاطبین و باز دید کنندگان را به تاثیر مهربانی در سبک زندگی امروزی و نیاز جامعه انسانی به بهره مندی از مهربانی  این حس الهی  روحیه مهربانی را در بازدید کنندگان از این آثار تقویت نماید گشایش چنین نمایشگاهی قبل از فرا رسیدن روز 17 ربیع الاول  روز اخلاق ومهر ورزی و ارائه آثار  در منظر نظر علاقه مندان به این موضوع خصوصا روابط عمومی های سازمان های  دولتی و غیر دولتی این شرایط را فراهم می سازد  تا با انتخاب  یک یا چند نمونه ازاین پوسترها  وخریداری حقوق معنوی اثر از هنرمند پس از اضافه کردن  نام و نشان آن سازمان  برای ترویج این روز و تبریک این مناسبت به تعداد مورد نیاز چاپ و توضیع گردد . تا این روز عزیز برای هم یاد آور اخلاق و مهربانی بوده و جامعهمارا به سلامت روحی و شادابی راهنمایی کند .

این نمایشگاه فردا چهار شنبه ساعت 17 پنج بعد از ظهر در گالری اندیشه فرهنگسرای اندیشه  واقع در خیابان شریعتی – نرسیده به پل سید خندان – بوستان اندیشه -گالری اندیشه  افتتاح خواهد شد .

همزمان با یرپایی این نمایشگاه برای گسترش فرهنگ مهربانی  برای کتاب مهربانی به قلم هنرمندان نیز ثبت نام خواهد شد لازم به ذکر است  تحت این عنوان کتابهای دیگری نیز در دست تهیه می باشد همچون پدران مهربان سرزمین من  . شایان ذکر است قبل از این  جلد اول کتاب مادران مهربان سرزمین من به چاپ رسید که در نمایشگاه نیز ارائه خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا