خبر

همایش تجلیل از اسوه های شهر مهربانی در برج آزادی برگزار شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،به مناسبت فرا رسیدن روز آتش نشان ،همایش تجلیل از اسوه های شهر مهربانی با حضور عباس خسروی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه9،هاشم فخاری معاونت اجتماعی وفرهنگی این منطقه ونمایندگانی از شرکتهای آب،برق،گاز،اورژانس،نیروی هوایی،هلال احمر ،مدیران محلات و خانواده های معظم شهدای آتش نشان با اجرای ویژه برنامه های متنوع درمرکز همایش های برج آزادی برگزار شد.

بنابراین گزارش ؛برپایی این همایش که به منظور پاسداشت و گرامیداشت یاد خاطره شهدای آتش نشان و مردانی که بی ادعا طعم شهادت را چشیدند و باعث امنیت جامعه شدند برگزار شد.

در حاشیه این مراسم عباس خسروی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه9 گفت:ایجاد تشکل های محلی وخانوادگی به منظور ارتقای سطح ایمنی ضروری است تا در مواقع ضروری ایمنی را حفظ کنند.

خسروی ادامه داد:این مراسم که با هدف تجلیل از خانواده های معظم شهدای آتش نشان صورت گرفت این همایش ها در ادارات آب،برق،گاز و نیز در دیگر ارگانهای مرتبط با ستاد بحران برگزار می شود.

در ادامه حسینی ارشاد پیشکسوت ورییس ایستگاه33آتش نشانی ضمن تبریک به مناسبت هفته ایمنی و روز آتش نشان گفت:هویت و اساس کار آتش نشانی بصورت عملیاتی است تا گفتاری لذا امنیت ،آرامش و سلامت در جامعه از مهمترین امر محسوب می شود.
وی به حدیثی از امیر المومنین حضرت علی (ع) اشاره کرد وگفت :دو نعمت مجهول وپنهان در جامعه وجود داردکه می توان از آن جمله به سلامت و امنیت در جامعه اشاره کرد لذا خدا را شاکرم که در ایستگاهی قرار گرفتم که عضو کوچکی از این امنیت و ایمنی که جز نعمت های پنهان این جامعه است به عهده من قرار داده شده است.

همچنین در ادامه فخاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه9 گفت:با برنامه های پیش بینی شده ای که از طرف شهرداری پیش بینی شده ای که از طرف شهرداری تهیه شده است بتوانیم گام ارزشمندی در جهت ارتقای حوزه فرهنگی وهنری برداریم.

درپایان مراسم ازخانواده های شهدا ،ایثارگران و پیشکسوتان عرصه آتش نشانی تجلیل شد.

گفتنی است نصب چادر امداد ونجات ،برگزاری ایستگاه نقاشی،توزیع محصول فرهنگی،فشار خون رایگان در ایستگاه هلال احمر،استقرار ونمایش اتوبوس اورژانس در میدان آزادی همراه با توزیع محصولات فرهنگی در ایستگاه اورژانس نمایش تجهیزات ستاد مدیریت مدیریت بحران و توزیع محصولات فرهنگی در ایستگاه ستاد مدیریت بحران و حضور کارشناسان راهنما ونمایش تجهیزات در ایستگاه پلیس راهور ازجمله برنامه های اجرایی بود.

همچنین نمایش عملیات اطفاء حریق و توزیع محصولات فرهنگی در ایستگاه آتش نشانی و توزیع بروشورها، دفترچه ها و کتابچه های اطلاع رسانی در ایستگاه های اداره آبفا ، ایستگاه اداره برق ، ایستگاه اداره گاز ، اداره مخابرات منطقه 9 و از جمله خدماتی بود که در بخش نمایشگاهی و ایستگاهی این ویژه برنامه ارایه شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا