خبر

پروژه «ردای مهربانی» توسط هلال احمر اهواز اجرا شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به منظور کمک به نیازمندان جمعیت هلال احمر اهواز پروژه ردای مهربانی را در این کلانشهر اجرا کرد.

این پروژه به مناسبت دهه کرامت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) اجرا شد که جمعی از خیران و نیکوکاران در اجرای آن مشارکت داشتند.

برای اجرای این پروژه 15 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز در مناطق گوناگون این کلانشهر از جمله منبع آب و کوی شهید چمران به درب خانه‌های افراد نیازمند رفتند و البسه‌ای را به آن‌ها اهدا کردند.

سید فتح الله هاشم‌نژاد، سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: برای اجرای پروژه ردای مهربانی 33 میلیون و 750 هزار ریال از کمک‌های افراد خیر هزینه شد.

وی افزود: با صرف این مبلغ برای 225 تفر از افراد نیازمند در نقاط مختلف اهواز لباس تهیه شد و در اختیار آنان قرار گرفت.

سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز در ادامه به بیان اهداف پروژه ردای مهربانی پرداخت و گفت: اشاعه فرهنگ خدمات داوطلبانه در مناطق محروم، کمک به محرومان و مستضعفان جامعه، پیوند میان افراد توانمند و نیازمندان جامعه، تکریم خانواده‌های نیازمند و ترویج فرهنگ ناب اسلامی در یاری نیازمندان از هدف‌های انجام این کار است.

وی گفت: همزمان با دهه کرامت که یادآور تمام خوبی‌ها و جمال انسانی و تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام است زنان داوطلب و مهرورز جمعیت هلال احمر شهرستان اهواز نیز اقدام به برگزاری پروژه داوطلبی با عنوان ردای مهربانی کردند.

هاشم‌نژاد تصریح کرد: در این پروژه تعدادی البسه بچه گانه، بزرگسال جهت آقایان و خانم‌ها که توسط خیرین اهداء شده بود در منطقه منبع آب به خانواده‌های نیازمند و دانش آموزان بی‌بضاعت یک مدرسه در کوی شهید چمران (منطقه درویشیه) اهدا شد.

انتهای پیام/ ب

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا