خبر

کتاب «بهشت مهربانی» در راستاي طرح زائران حرم رضوي به چاپ رسيد

کتاب « بهشت مهربانی » در راستاي طرح زائران حرم رضوي به چاپ رسيد.
مدير کل مؤسسات خيريه و امور اجتماعي سازمان اوقاف گفت: در راستاي اجراي دومين طرح زائران حرم رضوي توسط اين سازمان کتاب بهشت مهربانی تأليف حجت الاسلام حسين ژوليده به چاپ رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد عسگري سوادجاني، مدير کل مؤسسات خيريه و امور اجتماعي سازمان اوقاف، با اشاره به اجراي طرح زائران حرم رضوي در مهرماه سال‌جاري گفت: يکي از برنامه ها و اهداف اصلي اين طرح، ارتقاي سطح معرفت ديني و افزايش گرايش معنوي زائرين است که در همين راستا، معاونت فرهنگي و اجتماعي سازمان اوقاف، اقدام به تهيه و توليد کتاب «بهشت مهرباني»، به قلم حجت الاسلام حسين ژوليده کرده است.
عسگري افزود: اين کتاب شامل ديباچه و هشت گفتار است که دربرگيرنده مباحثي همچون، جايگاه رفيع امام رضا عليه السلام و آثار زيارت آن حضرت، آداب و فرهنگ زيارت، وقف و… است و در بخش پاياني اين کتاب نيز، زيارتنامه امام رضا عليه السلام ذکر شده است.
مدير کل مؤسسات خيريه و امور اجتماعي سازمان اوقاف در پايان خاطرنشان کرد: طرح زائران حرم رضوي، با هدف اجراي امينانه نيات مرتبط با موضوع زيارت حضرت علي ابن موسي الرضا عليه السلام، در مهرماه سال جاري و در دو نوبت پانزدهم الي بيستم و بيستم تا بيست و چهارم برگزار مي گردد که در هر دوره پانصد نفر از مشتاقان زيارت امام رضا عليه السلام که تاکنون شرف ياب حضرتش نشده اند، به پابوس امام رضا (ع) اعزام مي شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا