خبر

با سگ‌ها مهربان باشید و آن‌ها را به طبیعت برگردانید

خداوند برای زیست هر یک از مخلوقاتش شرایط خاص و منحصر به همان موجود را مقرر فرموده که با ساختار طبیعی آن موجود هماهنگی کامل دارد و باعث داشتن زندگی متعادل و نظم طبیعی آن موجود می‌شود و در عین حال نظام طبیعت هم مخدوش نمی‌گردد

به گزارش روابط عمومی سایت عزیزستان هفته گذشته مدیر مسئول انتشارات عزیزستان به منظور رفع مساله سگ گردانی در اماکن عمومی و پارکها که برای بسیاری از شهروندان خطراتی را به وجود آورده اقدام به نشر یک کارزار جهت رسیدگی جدی به این مساله شهری نمود ،
در متن این کار زار آورده شده

با توجه به اینکه تمام موجودات، حق زیست طبیعی دارند و نباید آنها را از زیست‌گاه طبیعی آنها خارج کرد، از مسئولین حفاظت محیط زیست و سازمان‌هایی که در اجرایی شدن این مهم دست‌اندرکار هستند خواهشمند است اقداماتی را برنامه‌ریزی نمایند که سگ‌ها، این حیوانات مهربان و باوفا به دامان طبیعت و زندگی طبیعی خود بازگردند.

سگ‌ها تنها در طبیعت و روستا و باغ می‌توانند کنار انسان زیستی نزدیک به زندگی طبیعی خود داشته باشند؛ وقتی این حیوانات بی‌گناه را از زیستگاه طبیعی‌شان دور می‌کنیم و به آپارتمان، شهر، خیابان و پارک‌ها می‌کشانیم علاوه بر آزار و شکنجه‌ای که بر این موجود بی‌زبان خواسته یا ناخواسته وارد می‌شود، موجب بروز خطراتی برای انسان‌ها خصوصا کودکان می‌شود و باعث انزجار مردم نسبت به این مخلوق پروردگار می‌شود.

لذا در درجه اول از مردم درخواست می‌کنیم که آرام آرام آنها که حیوانات خانگی همچون سگ را نگهداری می‌کنند این حیوان را به طبیعت برگردانند و از مسئولین محترم شهری نیز خواستار پیگیری این موضوع و رفع ظلم به این حیوانات با وفا هستیم.

پس از انتشار این کار زار به فاصله کوتاهی تعداد امضاء گنندگان به 1000 نفر رسید و در حال افزایش است و این نشان دهنده اقبال عموم مردم به رسیدگی به این موضوع است .

لازم به ذکر است از سوی شهروندانی که خود این حیوانات مهربان را نگهداری می کنند در پاسخ به این کازار نظرات خود را مطرح و از سوی عطارزاده که این کار زار را بار گزاری نموده بود پاسخ داده شد و با ایشان همدلی نمودند همچنین عزیزانی از روستا ها نیز پیام دادند که ما در روستا و خارج از شهر هم از خطرات سگها در امان نیستیم .

از این رو در روز های آینده  با جلال عطارزاده گفتگویی در این خصوص خواهیم داشت  تا توضیحات بیشتری از روند این کار زار برای ما داشته باشند .

لینک این کار زار در انتهای مطلب ارسال می گردد تا شما خواننده عزیز نیز در این کار زار حضور فعال داشته باشید .

“سلام دوستان عزیز اگر از سگ گردانی در شهر و مکانهای عمومی ناراضی هستید این لینک که برای این منظور آماده شده را امضاء نمایید .”
https://www.karzar.net/114290

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

دکمه بازگشت به بالا